Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά ενισχύθηκε κατά 39%
Αύξηση κατά 39% σημείωσε το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το έτος 2013 σε σχέση με το 2012, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).
Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το 2013 με φορτηγά εθνικών μεταφορών ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 398.360,60 χιλιάδες τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 7.215.274,01 χιλ. σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2012 κατά 39,03% και 16,94% αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών μεταφορών δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 79.200,58 χιλ. τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 7.322.254,23 χιλ. σημειώνοντας μείωση 26,17% και 25,86% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2012.
Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά διεθνών μεταφορών δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 3.242,00 χιλ. τόνους καταγράφοντας μείωση 48,74%, ενώ τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 4.433.517,32 χιλ. παρουσιάζοντας αύξηση κατά 1,45% σε σχέση με το 2012.
Οσον αφορά τον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) παρατηρείται αύξηση 31,80% το 2013 έναντι του 2012 στην κατηγορία «Στερεά χύμα» και 22,07% στην κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας».
Αντίθετα, μείωση παρουσιάζεται στην κατηγορία «Υγρά χύμα» κατά 56,51% και στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες» κατά 60,22%.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών, στις εθνικές μεταφορές παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Μακεδονία και ακολουθούν, κατά φθίνουσα σειρά, η Αττική και η Κεντρική Μακεδονία.
Σε ό,τι αφορά το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολούθως στην Αττική, ενώ στις εκφορτώσεις προηγείται η Αττική και ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία.
Πηγή: kathimerini.gr
14
- Δεν καθορίζουν τα μερίσματα τις τύχες των Χρηματιστηρίων
- Ρεκόρ συμμετοχής των ξένων funds στο Χ.Α. – Ελέγχουν το 72,03% του FTSE 25!
- Citi: Γιατί ξεχωρίζουν τώρα οι ελληνικές μετοχές
- Γ. Κοντόπουλος (CEO Ομίλου Χρηματιστηρίου Αθηνών): «Στόχος μας να παίξουμε στην Α΄ Εθνική»
- Χρηματιστήριο: Πώς και πότε θα γίνει η προσαρμογή στo free float των εισηγμένων
- Σκληρή υπόγεια και παρασκηνιακή σύγκρουση μεταξύ της Β. Λαζαράκου και του Γιάννου Κοντόπουλου με φόντο την διαγραφή από το ταμπλό των εταιριών με διασπορά κάτω του 10%.
- Εισηγμένες: Ανεβαίνουν οι προσδοκίες για την κερδοφορία
- Η αντίδραση των αγορών στην πρωινή επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν - Κατά τα φαινόμενα, πρόκειται για ένα "παιχνίδι γοήτρου", χωρίς διάθεση κλιμάκωσης της έντασης
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η αντίδραση των αγορών στην πρωινή επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν - Κατά τα φαινόμενα, πρόκειται για ένα "παιχνίδι γοήτρου", χωρίς διάθεση κλιμάκωσης της έντασης
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο