Αρχική | Εταιρίες | Το action plan της Volkswagen: Ετσι ο Μίλλερ θα ξεπλύνει το σκάνδαλο

Το action plan της Volkswagen: Ετσι ο Μίλλερ θα ξεπλύνει το σκάνδαλο

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Το action plan της Volkswagen: Ετσι ο Μίλλερ θα ξεπλύνει το σκάνδαλο

Αντιμέτωπος με το δύσκολο έργο της αποκατάστασης της αξιοπιστίας της Volkswagen βρίσκεται ο νέος διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Ματίας Μίλλερ, ο οποίος έχει υποσχεθεί να παρουσιάσει τις ρυθμιστικές αρχές μέχρι τον Οκτώβριο με μια τεχνική λύση για να αφαιρέσει το λογισμικό στα πετρελαιοκίνητα οχήματα που βρίσκεται στην καρδιά του σκανδάλου για τις εκπομπές ρύπων. Το μεγαλύτερο στοίχημα για τον Μίλλερ είναι η αξιοπιστία, η φερεγγυότητα και η ποιότητα του προϊόντος στοιχεία που καθιέρωσαν τον γνωστό κολοσσό και τα γερμανικά προϊόντα.

Υπό αυτό το πρίσμα η Volkswagen θα θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο action plan για την αντιμετώπιση της κρίσης. Σε αυτό το πλαίσιο διόρισε την Jones Day, ένα δικηγορικό γραφείο στις ΗΠΑ, να διενεργήσει έρευνα σχετικά με το πώς συνέβη η εξαπάτηση των εκπομπών. Σύμφωνα με τον Μίλλερ το σχέδιο δράσης εκπονείται για να κερδίσει η εταιρία την χαμένη εμπιστοσύνη από τους καταναλωτές και την αγορά. "Γι 'αυτό χρειαζόμαστε μια αδυσώπητη και συστηματική έρευνα" τόνισε ο CEO, υπογραμμίζοντας ότι "Θα μάθουμε από τα λάθη μας."

Στο πλαίσιο του action plan θα δοθεί έμφαση στο κομμάτι της επικοινωνίας και των Media, με την VW να εκτιμάται ότι θα ρίξει πολύ ρευστό στην διαφήμιση και την επικοινωνία του ομίλου, γεγονός όμως που θα φέρει νέα έκτακτα λειτουργικά κόστη.

Απευθυνόμενος σε κορυφαία στελέχη στην έδρα της VW στο Wolfsburg, ο Μίλερ ο οποίος αντικατέστησε την περασμένη Παρασκευή τον Martin Winterkorn είπε τη Δευτέρα το βράδυ ότι η ομάδα αντιμετώπισε την "μεγαλύτερη δοκιμασία στην ιστορία μας". "Μαζί θέλω να αποδείξουμε στον κόσμο ότι η Volkswagen αξίζει την εμπιστοσύνη του κόσμου".

Χάνει δυνάμεις η μετοχή - Καμπανάκι από τους επενδυτές 

Την Τρίτη, οι μετοχές της VW μειώθηκαν κατά 3% υποχωρώντας κάτω από τα 100 δολάρια, στα 96,24 ευρώ. Η μετοχή έχει υποχωρήσει σχεδόν κατά 40% από τις 18 Σεπτεμβρίου, όταν η ρυθμιστική αρχή των ΗΠΑ αποκάλυψε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είχε εγκατασταθεί λογισμικό σε πετρελαιοκίνητα οχήματα για να υποεκτιμούν τις εκπομπές επιβλαβών οξειδίων του αζώτου σε δοκιμές εκπομπών.

Η χρηματιστηριακή αξία της VW βρίσκεται στα τάρταρα, διολισθαίνοντας στα 49,54 δισ. ευρώ. Οι επενδυτές ανησυχούν ότι η VW βρίσκεται αντιμέτωπση με πρόστιμα δισεκατομμυρίων, κόστη και αγωγές στον απόηχο της σκανδάλου, ενώ παράλληλα η ζημιά για το εμπορικό σήμα της, θα μπορούσε να υπονομεύσει τη ζήτηση για τα οχήματά της.

Η VW, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι μέχρι 11 εκατ. οχήματα στα οποία είναι εγκατεστημένο το εν λόγω λογισμικό, διευκόλυναν την εξαπάτηση κατά τη διάρκεια των εργαστηριακών ελέγχων.

Το εμπορικό τμήμα οχημάτων του ομίλου, δήλωσε ότι 1,8 εκατ. οχήματα ήταν μεταξύ εκείνων που επλήγησαν. Μέσα στις επόμενες ημέρες, οι ιδιοκτήτες οχημάτων VW θα ενημερωθούν εάν τα ΙΧ τους απαιτούν μια επισκευή. Μόλις ρυθμιστικές αρχές εγκρίνουν την τεχνική λύση, οι πελάτες θα κληθούν να κάνουν ένα ραντεβού με έναν μηχανικό.

Στο 25% η πιθανότητα χρεοκοπίας

Το ένα χτύπημα μετά το άλλο δέχεται ο γερμανικός κολοσσός Volkswagen καθώς οι πιέσεις που δέχεται ο τίτλος στα ταμπλό που διαπραγματεύεται είναι τρομακτικές, με τελευταίο παράδειγμα την εκτόξευση των 5ετών CDS με αποτέλεσμα η πιθανότητα μιας χρεοκοπίας να εκτοξεύεται στο 25%.

Όλα ξεκίνησαν από το γεγονός ότι ο νεός διευθύνων σύμβουλος Ματίας Μίλλερ ανακοίνωσε την ανάκληση ως και 11 εκατ οχημάτων που διαθέτουν το λογισμικό που "έκλεβε" στις μετρήσεις ρύπων. Τα απόνερα του σκανδάλου που συγκλονίζει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και την οικονομία κατ'επέκταση ακόμα δεν είναι ορατά 100%. Ήδη το Βερολίνο κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τις αρνητικές συνέπειες σε εξαγωγές και εγχώρια οικονομία, ενώ εν αμφιβόλω τίθεται και η πορεία των diesel οχημάτων που είχαν ιδιαίτερη επιτυχία τα τελευταία χρόνια. 

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της ραγδαίας ανόδου που κατέγραψε το παλλάδιο, βασικό μέταλλο για την κατασκευή βενζινοκινητήρων

Εκτός των δεικτών Dow Jones Sustainability
 
Αρνητικά είναι και τα τελευταία νέα από την άλλη όχθη του Ατλαντικού, εκτός των δεικτών Dow Jones Sustainability θα βρεθεί από τις 6 Οκτωβρίου η μετοχή της Volkswagen, απόρροια του σκανδάλου που αποκαλύφθηκε αναφορικά με την εξαπάτηση των ελέγχων εκπομπής καυσαερίων.
 
"Η Επιτροπή Dow Jones Sustainability Index επανεξέτασε την κατάσταση και τελικά αποφάσισε να αφαιρέσει την εταιρεία από τους δείκτες DJSI World, DJSI Europe και όλους τους δείκτες DJSI. Ως αποτέλεσμα η VW δεν θα χαρακτηρίζεται ως ηγέτιδα του κλάδου Αυτοκινήτου και Εξαρτημάτων, αναφέρει η ανακοίνωση.


Πηγή: sofokleousin.gr

16

 

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text