Αρχική | Εταιρίες | Ελληνικές Εταιρίες | Επενδύει στην καινοτομία η Forthnet

Επενδύει στην καινοτομία η Forthnet

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Επενδύει στην καινοτομία η Forthnet

Την αναπτυξιακή στρατηγική της που στόχο έχει τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό μέσω της διαρκούς αναζήτησης καινοτομιών που βελτιώνουν την εμπειρία των καταναλωτών, σκοπεύει να συνεχίσει η Forthnet, όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Πάνος Παπαδόπουλος κατά τη διάρκεια ημερίδας καινοτομίας που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Στην ομιλία του ο αναπληρωτής υπουργός Έρευνας και Καινοτομίας, Κώστας Φωτάκης χαρακτήρισε τη Forthnet ως ένα πετυχημένο παράδειγμα εταιρείας που προέκυψε μέσα από ένα ερευνητικό ίδρυμα (σ.σ. το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας - ΙΤΕ) και επισήμανε ότι χρειαζόμαστε και άλλα τέτοια παραδείγματα. Ο κ. Φωτάκης αναφέρθηκε ακόμη στο πλάνο της κυβέρνησης για τη δημιουργία ενός ταμείου καινοτομίας ύψους 200-300 εκατ. ευρώ χρηματοδοτούμενο από την ΕΤΕπ και άλλες επενδυτικές τράπεζες, το οποίο θα χρηματοδοτεί διδακτορικά και ερευνητικά προγράμματα, όπως και εταιρείες που θέλουν να επενδύσουν στην έρευνα. Το αποκαλούμενο και Innovative Fund θα καλύψει τη διετία 2016-2017, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Φωτάκης.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, ειδική αναφορά έγινε στην 20ετή πορεία της Forthnet και το μοντέλο συνεργασίας που έχει αναπτύξει με το ΙΤΕ και άλλους ερευνητικούς φορείς και της έχουν επιτρέψει να αναπτύξει καινοτόμες ιδέες και εφαρμογές.

Cognitus 

Επίσης, έγινε η παρουσίαση του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος «Cognitus», το οποίο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Horizon 2020 της Ε.Ε., και εξετάζει τη δυνατότητα σύγκλισης τηλεοπτικών μεταδόσεων σε ultra HD (υπερυψηλή ευκρίνεια) με περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες. Στόχος του έργου είναι να αποδείξει τη βιωσιμότητα της παραγωγής και εκμετάλλευσης διαδραστικού Ultra HD περιεχομένου σε μεγάλες διοργανώσεις, όπως σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου ή σε μία συναυλία.

Το έργο, με διάρκεια 36 μήνες, θα στοιχειοθετήσει την ικανότητα δημιουργίας μία νέας σειράς υπηρεσιών ψυχαγωγίας για τα ευρωπαϊκά τηλεοπτικά δίκτυα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ίδιων των Μέσων αλλά και άλλων κλάδων δημιουργίας περιεχομένου. Στο Cognitus, εκτός της Forthnet και του ΙΤΕ, συμμετέχουν το BBC αλλά και το Queen Mary University of London και η εταιρεία Pace.


Πηγή: imerisia.gr

18

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text