Αρχική | Πολιτική | Δημόσια Διοίκηση | Μετεκπαίδευση εφοριακών μέσω tablet και smartphones

Μετεκπαίδευση εφοριακών μέσω tablet και smartphones

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Μετεκπαίδευση εφοριακών μέσω tablet και smartphones

Από τον Θανάση Κουκάκη.   Σε μετεκπαίδευση εφοριακών μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) θα προχωρήσει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Προς το σκοπό αυτό προχώρησε σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποβολής προσφορών για την προμήθεια υπηρεσιών εγκατάστασης, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης και υποστήριξης της πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) για τις ανάγκες της Διεύθυνσης Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας της ΑΑΔΕ.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 19.220 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ και θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσιών Εσόδων.

Βάσει των τεχνικών προδιαγραφών της εξ αποστάσεις πλατφόρμας ανοιχτού λογισμικού ηλεκτρονικής μάθησης η ΑΑΔΕ ζητά μια πλατφόρμα e-learning με τα εξής χαρακτηριστικά:

Μοντέρνα και εύχρηστη διεπαφή χρήστη που εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση τόσο μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή όσο και κινητών συσκευών.

Δυνατότητες προσωποποίησης του τρόπου οργάνωσης και παρουσίασης των μαθημάτων και των τρεχουσών δραστηριοτήτων (tasks) και μηνυμάτων του κάθε χρήστη.

Ενσωμάτωση εργαλείων και δραστηριοτήτων συνεργατικής μάθησης όπως forums, wikis, γλωσσάρια, chat κ.α.

Υποστήριξη ανοιχτών προτύπων εισαγωγής περιεχομένου.

Ημερολόγιο στο οποίο μπορούν να παρουσιαστούν δραστηριότητες που αφορούν το χρήστη, το μάθημα και το συνολικό περιβάλλον εξ αποστάσεων εκπαίδευσης, αλλά και εργασίες και προθεσμίες ολοκλήρωσης ενεργειών.

Δυνατότητες διαχείρισης εγγράφων μέσω Drag & Drop.

Δυνατότητα αναζήτησης περιεχομένου από τους χρήστες.

Δυνατότητες εισαγωγής περιεχομένου με τη χρήση απλού και εύχρηστου επεξεργαστή κειμένου (text editor).

Δυνατότητα αποστολής αυτόματων ειδοποιήσεων στους χρήστες για νέες εργασίες, προθεσμίες, και νέα post στα forum.

Παροχή στους εκπαιδευτές πολλαπλών εναλλακτικών μεθόδων παρακολούθησης της προόδου των εκπαιδευομένων, καθώς και της παρακολούθησης συγκεκριμένων δραστηριοτήτων κάθε μαθήματος.

Η διεπαφή χρήστη πρέπει να είναι διαθέσιμη κατ’ ελάχιστον Ελληνικά και Αγγλικά. Επιθυμητό και σε άλλες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Υποστήριξη πολλαπλών ρόλων (Site administrator, Manager, Course creator, Teacher, Non- editing teacher, Student κ.α.) και δυνατότητα τροποποίησης των δικαιωμάτων κάθε ρόλου.

Δυνατότητα εξαγωγής πολλαπλών αναφορών και διαγραμμάτων σε επίπεδο συστήματος και μαθήματος, αλλά και με βάση πεδία προφίλ πχ θέση εργαζομένου.

Δυνατότητα ενσωμάτωσης εξωτερικών πόρων καθώς και πολυμεσικού υλικού από ιστοτόπους όπως το Youtube.

Δυνατότητες διαχείρισης ομάδων χρηστών.

Δυνατότητες αυτοαξιολόγησης (self assessment), καθώς και αξιολόγησης εκπαιδευομένου από εκπαιδευόμενο (peer assessment).

Δυνατότητα εμφάνισης στους εκπαιδευόμενους, της βαθμολογίας όλων μαθημάτων που έχουν παρακολουθήσει σε μία οθόνη.

Υποστήριξη Mozilla Open Badges, ώστε να παρέχονται κίνητρα στους εκπαιδευόμενους και να επιβραβεύεται η συμμετοχή και η πρόοδος των εκπαιδευομένων με τη χρήση Badges.

Υποστήριξη ποιοτικής αξιολόγησης με τη χρήση κλιμάκων διαβαθμισμένων κριτηρίων (ρουμπρίκες).

Δυνατότητα δημιουργίας εναλλακτικών εκπαιδευτικών διαδρομών.

Δυνατότητα διασύνδεσης με τρίτα συστήματα για την αυτόματη δημιουργία χρηστών (εκπαιδευομένων και εκπαιδευτών), μαθημάτων, καθώς και εγγραφής & διαγραφής χρηστών σε μαθήματα με τη χρήση αρχείων CSV, XML ή Web Services.

Μηχανισμός αναζήτησης μέσα στην πλατφόρμα.

Διαχείριση χρηστών και δημιουργία custom πεδίων που χαρακτηρίζουν τον χρήστη και τα οποία μπορεί να χρησιμοποιηθούν για αυτόματες λειτουργίες, πχ όλοι οι τελωνειακοί να έχουν πρόσβαση σε ένα συγκεκριμένο μάθημα.

Προγράμματα σπουδών με αυτόματες ενημερώσεις τα οποία θα περιέχουν πολλά μαθήματα που θα πρέπει να ολοκληρώσει ένας εκπαιδευόμενος μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για να λάβει μία πιστοποίηση.

Η πλατφόρμα θα πρέπει να υποστηρίζει έως και 2.000 χρήστες. Ο μέγιστος εκτιμώμενος αριθμός για ταυτόχρονα συνδεδεμένους χρήστες στην πλατφόρμα είναι 300 και στο σύστημα web conference 250.

Το σύστημα θα πρέπει να υποβληθεί σε επιτυχή δοκιμή ασφαλείας (penetration test / vulnerability assessment / stress test) από την ομάδα IT της εταιρείας αλλά και από την Διεύθυνση Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας. Όλα τα ευρήματα κρίσιμης και υψηλής σοβαρότητας απαιτούν άμεση επίλυση πριν από την έναρξη της εφαρμογής.

Κατάλληλη παραμετροποίηση της πλατφόρμας για να καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες της Διεύθυνσης Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας.

Σχεδιασμός Theme, που να μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες τις οθόνες και να διατίθεται ως εφαρμογή για φορητές συσκευές mobile app (tablet, smartphone).

Διασύνδεση της πλατφόρμας με εφαρμογές taxis και της Εφαρμογής της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού για single sign on login.

Σχεδιασμός και παραμετροποίηση host inginfrastructure στο G-cloud της ΓΓΠΣ σε high availability υποδομή.

Web Conference λογισμικό για σύγχρονη εκπαίδευση μέσα από την πλατφόρμα , το οποίο να υποστηρίζει βίντεο, ήχο, επιφάνεια εργασίας, συνομιλίες δημόσιες ή προσωπικές (chat), συνομιλία με web camera.

Εκπαίδευση υπευθύνων έργου ως ακολούθως: για την διαχείριση της πλατφόρμας εκπαίδευση 2 ατόμων, για την διαχείριση του ανοιχτού λογισμικού σύγχρονης εκπαίδευσης 2 ατόμων, και εκπαίδευση τουλάχιστον 10 εκπαιδευτών. Σύνολο 20 διδακτικών ωρών (ήτοι 45 λεπτά η μία (1) διδακτική ώρα).

Δημιουργία εγχειριδίων χρήσης (σύγχρονου και ασύγχρονου λογισμικού) για τους διαχειριστές της πλατφόρμας.

Σχεδιασμός, οργάνωση και υποστήριξη των δύο πρώτων μαθημάτων βάσει εκπαιδευτικών σεναρίων των εκπαιδευτών και του εκπαιδευτικού υλικού στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης.



Πηγή : cnn.gr

23

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text