Αρχική | Εταιρίες | Ελληνικές Εταιρίες | Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επένδυσε 3,2 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Σίνδου

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επένδυσε 3,2 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Σίνδου

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επένδυσε 3,2 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Σίνδου

Της Δήμητρας Μανιφάβα.

Σε νέα επένδυση ύψους 3,2 εκατ. ευρώ προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στο εργοστάσιό της στη Σίνδο Θεσσαλονίκης. Η νέα γραμμή παραγωγής, η οποία ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2017 και βρίσκεται ήδη σε πλήρη λειτουργία, αφορά την εμφιάλωση μπίρας σε βαρέλια pet 20 λίτρων. Πρόκειται για βαρέλια μιας χρήσης, τα οποία δεν περιέχουν αέρα στο εσωτερικό τους και δεν απαιτούν ανθρακικό για το σερβίρισμα της μπίρας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη διατήρηση της φρεσκάδας της μπίρας για 31 ημέρες από το άνοιγμα της συσκευασίας από 5 ημέρες που είναι στο γνωστό μεταλλικό βαρέλι.

Η νέα μονάδα στην οποία παράγονται τα προϊόντα Μythos, Fix, Kaiser, Fix Dark έχει τη δυνατότητα παραγωγής 250.000 εκατολίτρων ετησίως. Αναμένεται δε να δώσει ώθηση στην εγχώρια δραστηριότητα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ειδικά σε ό,τι αφορά τον κλάδο της εστίασης και του τουρισμού, ενώ ταυτόχρονα αναμένεται να δημιουργήσει προοπτικές για αύξηση των εξαγωγών τα επόμενα χρόνια. Σήμερα οι εξαγωγές αντιστοιχούν στο 5% του συνολικού τζίρου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.

Οι συνολικές επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία (σημειωτέον θυγατρική του ομίλου Carlsberg) στην Ελλάδα εντός του 2017 στο εργοστάσιο της Σίνδου ανέρχονται σε 4,6 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά την περίοδο 2015-2018 υπολογίζονται επενδύσεις από την εταιρεία συνολικά (συμπεριλαμβανομένων και αυτών στο έτερο εργοστάσιο της Ριτσώνας) 22 εκατ. ευρώ. Το επενδυτικό πλάνο της την περίοδο 2014-2019 ανέρχεται σε 45 εκατ. ευρώ.

Πάντως, η αγορά μπίρας εξακολούθησε και αυτή τη χρονιά να καταγράφει πτώση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, που παρουσίασε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Ντέγιαν Μπέκο, στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου οι πωλήσεις μπίρας στα σούπερ μάρκετ υποχώρησαν κατά 1%, όμως η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κέρδισε μερίδιο (κατ’ όγκον) στο ίδιο διάστημα 3,6%. Το μερίδιο της εταιρείας στην κατηγορία της μπίρας διαμορφώνεται, σύμφωνα με τον κ. Μπέκο, στο 31,2%. Στην κατηγορία των αναψυκτικών και συγκεκριμένα στη υποκατηγορία των μίξερ (κυρίως σόδες με γεύσεις) που η εταιρεία δραστηριοποιείται με το σήμα Tuborg, το μερίδιό της είναι 36,2% στο οκτάμηνο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2017.

Ερωτηθείς ο κ. Μπέκο εάν μετά την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, με την οποία επιβλήθηκε υψηλό πρόστιμο στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, βασικό ανταγωνιστή της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, τόνισε: «Σεβόμαστε την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού και του δικαστηρίου. Είναι ωστόσο, πολύ νωρίς, ακόμη για να κρίνουμε εάν έχουν υπάρξει αλλαγές στην αγορά». Υπενθυμίζεται ότι η Μύθος Ζυθοποιία πριν συγχωνευθεί με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία είχε προχωρήσει σε καταγγελίες κατά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού. Το πρόστιμο που επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού ήταν 31,4 εκατ. ευρώ και μετά την προσφυγή της εταιρείας στο Διοικητικό Εφετείο αυτό έχει μειωθεί σε 26,7 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τη μη χρήση ελληνικών κριθαριών για την παραγωγή της μπίρας, ο κ. Μπέκο είπε ότι δεν έχουν βρεθεί αξιόλογοι προμηθευτές που να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές που θέτει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία είχε ξεκινήσει πιλοτικό πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού τα προηγούμενα χρόνια, το οποίο όμως τερματίστηκε.

Πηγή: kathimerini.gr

24

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text