Την πτώχευση της Μηχανικής ζητά η Lafarge
Του Δημήτρη Δελεβέγκου.
Αντιμέτωπη με κλοιό πιστωτών που διεκδικούν παλαιές οφειλές βρίσκεται, για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια, η τεχνική εταιρεία Μηχανική. Όπως αποκάλυψε η εφημερίδα "Κεφάλαιο" το περασμένο Σάββατο, το σχήμα Lafarge-Όμιλος ΑΓΕΤ Ηρακλής ζητάει με αίτησή του στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών την πτώχευση της κατασκευαστικής, καθώς διαθέτει απαιτήσεις της τάξης των 800 χιλιάδων ευρώ.
Η εκδίκαση της αίτησης κήρυξης πτώχευσης είχε αναβληθεί για τις 26 Σεπτεμβρίου 2018, αλλά η Lafarge-Όμιλος ΑΓΕΤ Ηρακλής, ζήτησε με αίτηση προτίμησης να επισπευθεί η συζήτηση, εντός του 2017, επειδή η υπόθεση "χρήζει άμεσης διευθέτησης". Σε συνέχεια της αίτησης αυτής, προσδιορίστηκε ως δικάσιμος η 18η Οκτωβρίου, με την εκδίκαση να αναβάλλεται, για μία ακόμη φορά, για τις 20 Νοεμβρίου.
Τι ακολουθεί
Όπως αναφέρουν δικαστικές πηγές, αυτή τη φορά η εκδίκαση της αίτησης πτώχευσης δεν είναι δυνατόν να αναβληθεί, γεγονός που θα σηματοδοτούσε -εάν γίνει δεκτή η αίτηση της Lafarge- τη χρεοκοπία της Μηχανικής.
H εταιρεία βρέθηκε και το 2015 αντιμέτωπη με το στενό μαρκάρισμα των Γάλλων της Lafarge στην οποία ανήκει η ΑΓΕΚ Ηρακλής. Τότε η τσιμεντοβιομηχανία πέτυχε, μέσω δικαστικής απόφασης, να τεθεί η Μηχανική σε καθεστώς αναγκαστικής διαχείρισης από την εταιρεία συμβούλων PriceWaterhouseCoopers με στόχο την ικανοποίηση των απαιτήσεών της.
Ωστόσο, η κίνηση αυτή δεν απέδωσε τα προσδοκώμενα και η Lafarge ζητάει, πλέον, την πτώχευση της τεχνικής εταιρείας. Βασική "γραμμή άμυνας" της Μηχανικής είναι το γεγονός ότι το Δημόσιο οφείλει σε αυτήν μεγάλα ποσά που σε συνδυασμό με την απουσία νέου κατασκευαστικού αντικειμένου την έχουν φέρει σε αδιέξοδο.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευθέντα ετήσιο απολογισμό της Μηχανικής (για τη χρήση 2013), οι τραπεζικές υποχρεώσεις του ομίλου ανέρχονται σε 247 εκατ. ευρώ.
Πάντως, πηγές της εταιρείας σημειώνουν στο Capital.gr ότι ποτέ, έως σήμερα, οι αιτήσεις για την πτώχευση της εταιρείας, δεν έχουν τελεσφορήσει.
Πηγή: capital.gr
24
- Mastercard: Στα 70 δισ. ευρώ η αξία των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα φέτος – Σχεδιάζει κίνητρα για πληρωμές με κάρτα στα ταξί
- Στην ΑΚΤΩΡ το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό
- «Απογείωση» του «Ελ. Βενιζέλος» το 2023- Αυξημένη 24% η κίνηση
- Πότε αναμένεται η είσοδος της Noval στο Χρηματιστήριο Αθηνών
- «Ελ. Βενιζέλος»: Επενδύσεις 1,3 δισ. στην 20ετία με στόχο 50 εκατ. επιβάτες
- ΔΑΑ-Βενιζέλος: Μοιράζει μέρισμα και κέρδη προηγούμενων χρήσεων πριν το Χρηματιστήριο
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αυξήθηκαν κατά 43% τα κέρδη του στο 9μηνο, σε 188,6 εκατ.
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο