Αρχική | Εταιρίες | Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της πρώτης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της Lidl Ελλάς

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της πρώτης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της Lidl Ελλάς

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της πρώτης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της Lidl Ελλάς

Με διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων της και μετεγκατάσταση στο κέντρο των μεγάλων πόλεων σημείων πώλησης που σήμερα βρίσκονται στα περίχωρα, μπαίνει η Lidl Hellas στο παιχνίδι του εντεινόμενου ανταγωνισμού στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Η εταιρεία μάλιστα δημιουργεί και νέας γενιάς καταστήματα χαμηλότερου κόστους, προκειμένου τα χρήματα που θα εξοικονομήσει να επενδυθούν στις τιμές. Ο λόγος; Η μοναδική εκπτωτική αλυσίδα που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα σήμερα κατέχει την τρίτη θέση και ο στόχος πάντα είναι η πρωτιά, σε ένα περιβάλλον όμως γεμάτο προκλήσεις τόσο λόγω της ενίσχυσης της «Σκλαβενίτης», όσο και λόγω της καθίζησης στην οποία φαίνεται να βρίσκεται σήμερα το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων.

Oπως ανακοίνωσε χθες ο πρόεδρος της διοίκησης της Lidl Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, η εταιρεία το οικονομικό έτος 2018-2019 (η χρήση της εταιρεία ξεκινάει την 1η Μαρτίου κάθε έτους και λήγει στις 28 Φεβρουαρίου του επόμενου) θα προβεί σε επενδύσεις ύψους 80-100 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις θα αφορούν την ανάπτυξη νέων καταστημάτων, τις ανακαινίσεις υφιστάμενων, καθώς και βελτίωση των λοιπών εγκαταστάσεων της Lidl στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η Lidl Hellas σχεδιάζει την ανάπτυξη τριών νέων καταστημάτων, από ένα στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στη Λάρισα, έτσι ώστε τον Φεβρουάριο του 2019 το δίκτυό της να αριθμεί 224 καταστήματα, τα οποία θα βρίσκονται στο κέντρο των πόλεων. Ερωτηθείς σχετικά για το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης επίσης στο κέντρο των πόλεων καταστημάτων που βρίσκονται πιο περιφερειακά, ο κ. Ανδρεανίδης δήλωσε: «Πράγματι μπορεί να υπάρχει μετεγκατάσταση από τα περίχωρα στα κέντρα των πόλεων. Δεν έχουμε έντονη παρουσία στο κέντρο και γι’ αυτό πηγαίνουμε εκεί».

Πολύ νωρίτερα πάντως, και συγκεκριμένα τον προσεχή Δεκέμβριο, αναμένεται να εγκαινιασθεί ένα νέο κατάστημα της αλυσίδας επί της οδού Αλιπέδου, στο κέντρο του Πειραιά. Πρόκειται για κατάστημα νέας γενιάς από το οποίο εξοικονομούνται χρήματα τα οποία με τη σειρά τους μπορούν να αξιοποιηθούν έτσι ώστε η εταιρεία να προσφέρει ακόμη πιο ανταγωνιστικές τιμές. Με την προσθήκη αυτού του σημείου πώλησης, το δίκτυο της Lidl Hellas θα αριθμεί 220 καταστήματα.

Με τις επενδύσεις αυτές η γερμανικών συμφερόντων αλυσίδα φιλοδοξεί να ενισχύσει τις πωλήσεις της και το μερίδιό της, με τις πρώτες πάντως στην τρέχουσα οικονομική χρήση 2017-2018 να κινούνται στα ίδια με πέρυσι επίπεδα, σε αντίθεση με τη χρήση 2016-2017, όπου ο τζίρος της Lidl Hellas κατέγραψε αύξηση 7,3% σε σύγκριση με τη χρήση 2015-2016. Στην πραγματικότητα η Lidl Hellas ακολουθεί την τάση του συνόλου της αγοράς, η οποία από τον Αύγουστο κι έπειτα εμφανίζει εικόνα στασιμότητας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Ανδρεανίδης εκτίμησε ότι οι ανακατατάξεις στο λιανεμπόριο θα συνεχισθούν.

Σύμφωνα με τη δεύτερη μελέτη για την οικονομική επίδραση της εταιρείας στην ελληνική οικονομία, η συνολική προστιθέμενη αξία που δημιούργησε το 2016 ανήλθε σε 659 εκατ. ευρώ έναντι 616 εκατ. ευρώ το 2015. Οι εργαζόμενοι στη Lidl Hellas αυξήθηκαν το 2016 σε 5.417 από 4.939 το 2015.

Πήγη: kathimerini.gr

25

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text