Επαναλειτουργεί η μονάδα της «Λεβεντέρης» στον Βόλο
Του Ανέστη Ντόκα
Επειτα από 16 μήνες που παρέμεινε κλειστό το εργοστάσιο της εισηγμένης «Ν. Λεβεντέρης», το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα την επαναλειτουργία του τμήματος παραγωγής συρματόσχοινων της μονάδας στην α΄ βιομηχανική περιοχή Βόλου και σε επικουρική βάση προς την εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας. Να αναφέρουμε ότι η εταιρεία, σε ανακοίνωσή της στις 29 Ιουλίου 2016, είχε αποφασίσει το κλείσιμο της μονάδας, αφού εκτίμησε «τη διαρκώς φθίνουσα παραγωγή του εργοστασίου της στη ΒΙΠΕ Βόλου, το έλλειμμα ανταγωνιστικότητάς του, τις σωρευμένες ζημίες επί μακρό χρονικό διάστημα και τη διαρκώς επιδεινούμενη οικονομική κατάσταση». Χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για το τι άλλαξε στους 16 μήνες που έμεινε κλειστή η μονάδα, η εταιρεία προχωρεί στην επαναλειτουργία του, προφανώς για να ενισχύσει τα μερίδια αγοράς της στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται, που είναι η εμπορία και η παραγωγή παντός τύπου συρμάτων και συρματόσχοινων.
Αξίζει να υπογραμμίσουμε ότι η «Ν. Λεβεντέρης Α.Ε.» ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1932 ως μια μικρή βιοτεχνία, παρέχοντας εξάρτιση για τα ιστιοφόρα καΐκια του Πειραιά, για να φθάσει να προμηθεύει σύρματα και συρματόσχοινα σε ακτοπλοΐα, ναυτιλία, Πολεμικό Ναυτικό, βιομηχανία, ναυπηγεία και στον ενεργειακό κλάδο. Η εταιρεία συνεχίζει τη δραστηριότητά της στον τομέα της εμπορίας και δηλώνει ότι θα εξακολουθήσει να εξυπηρετεί απρόσκοπτα τους πελάτες της, με την προμήθεια προϊόντων από συνεργάτες προμηθευτές και με τα υπάρχοντα αποθέματα παραγωγής της, στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση της εμπορικής θέσης της καθώς και στην ανάσχεση της ζημιογόνου πορείας της.
Ο κύκλος εργασιών της «Ν. Λεβεντέρης» κατά το α΄ εξάμηνο του 2017 ανήλθε σε 581.737,42 ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση 259.290,66 ευρώ σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2016.
Τα μεικτά αποτελέσματα ανήλθαν σε 223.148,79 ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 142.918,50 ευρώ σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2016. Οι λειτουργικές ζημιές προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDA) ανέρχονται στο ποσό των 154.222,77 ευρώ, μειωμένες κατά 254.484,78 ευρώ σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2016. Οι ζημίες της χρήσης μετά από φόρους το α΄ εξάμηνο του 2017 ανήλθαν σε 305.217,46 ευρώ και είναι μειωμένες κατά 224.003,03 ευρώ σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2016.
Πήγη: kathimerini.gr
25
- Mastercard: Στα 70 δισ. ευρώ η αξία των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα φέτος – Σχεδιάζει κίνητρα για πληρωμές με κάρτα στα ταξί
- Στην ΑΚΤΩΡ το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό
- «Απογείωση» του «Ελ. Βενιζέλος» το 2023- Αυξημένη 24% η κίνηση
- Πότε αναμένεται η είσοδος της Noval στο Χρηματιστήριο Αθηνών
- «Ελ. Βενιζέλος»: Επενδύσεις 1,3 δισ. στην 20ετία με στόχο 50 εκατ. επιβάτες
- ΔΑΑ-Βενιζέλος: Μοιράζει μέρισμα και κέρδη προηγούμενων χρήσεων πριν το Χρηματιστήριο
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αυξήθηκαν κατά 43% τα κέρδη του στο 9μηνο, σε 188,6 εκατ.
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο