Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Γιατί Εθνική Πανγαία και Dimand επενδύουν στα Moxy hotels

Γιατί Εθνική Πανγαία και Dimand επενδύουν στα Moxy hotels

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Γιατί Εθνική Πανγαία και Dimand επενδύουν στα Moxy hotels

Tου Δημήτρη Δελεβέγκου

Οι χαμηλές τιμές κράτησης, που ξεκινούν από 70 ευρώ για ένα δίκλινο δωμάτιο, αποτελούν, μεταξύ άλλων, το συγκριτικό πλεονέκτημα των Moxy hotels, το brand που λάνσαρε το 2014 ο αμερικανικός όμιλος Marriott. Πρόκειται για ξενοδοχεία που κατατάσσονται στην κατηγορία των 3 αστέρων, αποτελώντας boutique hotels, που απευθύνονται, κατά βάση, σε νεαρής ηλικίας επισκέπτες και στη γενιά Y. Γι’ αυτό, στα ξενοδοχεία Moxy κυριαρχεί ο σχεδιασμός που ενθαρρύνει τις δραστηριότητες αναψυχής, το bar είναι 24ωρου λειτουργίας, ενώ το wi-fi είναι ιδιαίτερα γρήγορο, προκειμένου να διευκολύνονται οι αναρτήσεις στα social media.

Στο concept αυτό, που η Marriott έχει αναπτύξει σε συνεργασία με τη σουηδική ΙΚΕΑ, επενδύουν, μέσω κοινού σχήματος, η Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Dimand, που αποτέλεσε τον project manager του έργου. Το ξενοδοχείο μισθώνει η εταιρεία DPN.

Το 2016 η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο εταιρεία απέκτησε το πρώην ξενοδοχείο Μωρέας στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου στην Πάτρα, του οποίου η ανακατασκευή και μετατροπή σε Moxy hotel αποτελεί-συμπεριλαμβανομένου του τιμήματος αγοράς- επένδυση 10 εκατ. ευρώ. Το Moxy Patra Marina με 116 δωμάτια είναι το πρώτο του εν λόγω brand της Marriott στην Ελλάδα και στην Μεσόγειο και είναι το μοναδικό που διαθέτει πισίνα και βρίσκεται πολύ κοντά στη θάλασσα, απέναντι από τη μαρίνα της Πάτρας. "Πρόκειται για το πρώτο Moxy της Marriott δίπλα στη θάλασσα και με πισίνα. Θεωρείται low budget ξενοδοχείο, αλλά προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φιλοξενίας” ανέφερε κατά την τελετή εγκαινίων ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνική Πανγαία Άρης Καρυτινός.

Οι προσιτές τιμές, το έλλειμμα που υπάρχει στην Ελλάδα σε καλής ποιότητας ξενοδοχεία τριών αστέρων και οι χαμηλότερες τιμές, έως και 40% σε σχέση με ομοειδή καταλύματα, είναι μερικοί από τους λόγους για τους οποίους Εθνική Πανγαία και Dimand επέλεξαν να επενδύσουν στο νέο αυτό brand της Marriott.

"Ο κορεσμός θα έρθει πολύ γρήγορα στα πέντε αστέρων ξενοδοχεία, ενώ υπάρχει έλλειμμα σε αυτά των τριών αστέρων. Όταν βλέπετε να δημιουργούνται ξενοδοχεία 15 δωματίων, μαζικά, όπως συνέβαινε παλιά με τα παγωτατζίδικα και τα video clubs, κάτι συμβαίνει. Εκτιμούμε ότι η αγορά θα διορθώσει το 2020 και γι’ αυτό οι κινήσεις μας είναι προσεκτικές” ανέφερε, χαρακτηριστικά, ο Δημήτρης Ανδριόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Dimand.

Προχθές, Τετάρτη, ύστερα από περίπου ένα μήνα λειτουργίας, πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ξενοδοχείου, όπου το "παρών” έδωσε ο Αμερικανός πρέσβης Τζέφρι Πάιατ. Tα εγκαίνια συνέπεσαν με την προεκλογική ομιλία της επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ Φώφης Γεννηματά και γι’ αυτό η ίδια, ο Γιώργος Παπανδρέου και στελέχη του ΚΙΝΑΛ βρέθηκαν να είναι ανάμεσα στους πελάτες του Moxy Πάτρας.

Όπως αναφέρουν από την εταιρεία διαχείρισης CS Hospitality – Shaner Group, παρότι το Moxy Πάτρας απευθύνεται σε Millennials, διαθέτει επισκέπτες όλων των ηλικιών, τάση που καταγράφεται παγκοσμίως. Όπως προσθέτουν από την CS Hospitality, για το Moxy έχει προηγηθεί εκτεταμένη έρευνα αγοράς, που φανερώνει, μεταξύ άλλων, ότι η Πάτρα αποτελεί ανερχόμενο προορισμό συνεδριακού τουρισμού, που τείνει να γίνει ο δεύτερος πιο σημαντικός μετά την Αθήνα. Επίσης, η απόφαση δημιουργίας του Moxy στην Πάτρα στηρίχθηκε και στο γεγονός ότι η πόλη φιλοξενεί το τρίτο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Ελλάδας.

Στην Ομόνοια και αλλού

Τα επόμενα σχέδια της Dimand περιλαμβάνουν την κατασκευή ενός ακόμη ξενοδοχείου Moxy, 200 δωματίων, στην Ομόνοια, στη θέση του Σαρόγλειου Μεγάρου, στην οδό Σταδίου 65. Υπολογίζεται ότι Δεκέμβριο 2020-Μάρτιο 2021, το Moxy της Αθήνας θα έχει ολοκληρωθεί, με το στόχο να είναι η δημιουργία συνολικά τεσσάρων ξενοδοχείων του συγκεκριμένου brand στην ελληνική πρωτεύουσα. Την μίσθωση του κτηρίου, συνιδιοκτησίας του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και της Λέσχης Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων με ποσοστά 62% και 38%, αντίστοιχα, που παρέμενε κλειστό, για πολλά χρόνια, ανέλαβε, ύστερα από διαγωνισμό η Dimand για χρονικό διάστημα 25 χρόνων.

Η εταιρεία σχεδιάζει ακόμη την ανάπτυξη καινούργιων Moxy hotels στην Κρήτη, την Λάρισα, τη Θεσσαλονίκη, αλλά και σε νησιά.

Πηγή: www.capital.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text