Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Κρι Κρι: Καθαρά κέρδη 7,64 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο, αύξηση τζίρου 12,6%

Κρι Κρι: Καθαρά κέρδη 7,64 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο, αύξηση τζίρου 12,6%

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Κρι Κρι: Καθαρά κέρδη 7,64 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο, αύξηση τζίρου 12,6%

Αύξηση καθαρής κερδοφορίας και άνοδο 12,6% στο κύκλο εργασιών εμφάνισε στο εξάμηνο του 2019 η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι.

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε σε €57,40 εκατ. έναντι €51,00 εκατ. το 2018, αυξημένος κατά 12,6%. Τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε €22,40 εκατ. έναντι €21,43  εκατ. το εξάμηνο του 2018, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) έφτασαν τα €12,23 εκατ. έναντι €11,71 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €10,50 εκατ., έναντι €10,17 εκατ. το εξάμηνο του 2018. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €7,64 εκατ., έναντι €7,36 εκατ. το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2019 ανήλθαν σε €12,82 εκατ., μειωμένες κατά -5,6%. Παρά την ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής, με την προσθήκη περισσότερων από 950 νέων σημείων πώλησης και τη σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού, οι πωλήσεις επηρεάστηκαν έντονα αρνητικά από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου, και συνεχίστηκαν μέχρι και τα μέσα Μαΐου. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή αντιστράφηκε στους επόμενους μήνες, Ιούνιο έως Αύγουστο, και πλέον οι εγχώριες πωλήσεις παγωτού εμφανίζονται αυξημένες προοδευτικά κατά περίπου +6%.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2019 ανήλθαν σε €21,80 εκατ., αυξημένες κατά +7,4%. Η εταιρεία συνεχίζει την εστίαση της στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της ώστε να απευθύνεται σε ευρύτερη καταναλωτική βάση. Στο πλαίσιο αυτό, προσφάτως προχώρησε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού. Συνολικά το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά γιαουρτιού άγγιξε το 16,1% (+0,9π.μ), διατηρώντας της 2η θέση [IRI σε όγκο, Ιούλιος 2019].

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +35,8%). Η εταιρεία αξιοποιεί τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνει τις υπάρχουσες συνεργασίες.  Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 39% των συνολικών πωλήσεων.

Πηγή: www.capital.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text