ΟΛΠ: Ημερίδα για το θεσμικό πλαίσιο των Λιμένων
Το ευρωπαϊκό μοντέλο λειτουργίας της λιμενικής βιομηχανίας αποτελεί το μόνο πρότυπο, στο οποίο μπορεί να προσαρμοσθεί το υπό μεταρρύθμιση λιμενικό σύστημα της χώρας, αναφέρει ο ΟΛΠ.
Στα πλαίσια των διεθνών συναντήσεων Ναυτικού Δικαίου του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά, συνδιοργανώθηκε Ημερίδα, μαζί με τη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών με την υποστήριξη της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, με θέμα: "το θεσμικό πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Λιμένων, ζητήματα λιμενικής πολιτικής και ενωσιακού δικαίου", σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΠ.
Στην Ημερίδα, την οποία συντόνισαν ο Πρόεδρος του Ιδρύματος Ευγενίδου κ. Λεωνίδας Δημητριάδης-Ευγενίδης και ο καθηγητής, Πρόεδρος της Νομικής Σχολής Αθηνών κ. Θ. Φορτσάκης, εισηγήθηκαν ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Erasmus του Ρότερνταμ κ. Ηρακλής Χαραλαμπίδης, ο επικεφαλής του Τμήματος Λιμενικής Πολιτικής της Ε.Ε. κ. Δημήτρης Θεολογίτης, ο καθηγητής της Νομικής Σχολής Αθηνών κ. Γεραπετρίτης Γιώργος, ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου και Πρόεδρος της Ένωσης Ναυτιλιακών Οικονομολόγων κ. Αθανάσιος Πάλλης, η καθηγήτρια της Νομικής Σχολής Αθηνών κ. Λία Αθανασίου, ο δικηγόρος κ. Νίκος Κωνσταντινίδης και ο καθηγητής της Νομικής Σχολής Αθηνών κ. Μαστρομανώλης Εμμανουήλ.
Στην Ημερίδα απηύθυναν χαιρετισμό ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά κ. Στέλιος Μανουσάκης και ο Πρόεδρος της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος και Πρόεδρος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε: "Οι όποιοι μετασχηματισμοί στην κεφαλαιακή σύνθεση, το λειτουργικό σύστημα και την επιχειρηματικότητα των λιμένων του ελληνικού λιμενικού συστήματος, πρέπει να λαμβάνουν υπόψη το Ευρωπαϊκό λιμενικό μοντέλο και τις υπό διαμόρφωση παραμέτρους του.
Το ευρωπαϊκό μοντέλο λειτουργίας της λιμενικής βιομηχανίας αποτελεί το μόνο πρότυπο, στο οποίο μπορεί να προσαρμοσθεί το υπό μεταρρύθμιση λιμενικό σύστημα της χώρας. Κάθε αλλαγή, χωρίς να προηγηθούν μεταρρυθμίσεις, χωρίς Ανεξάρτητη Αρχή Λιμένων, χωρίς ενίσχυση του Ανταγωνισμού, Αναπτυξιακών Σχεδίων, Προστασίας του Περιβάλλοντος και εφαρμογής των προβλεπόμενων κοινοτικών κανόνων διαφάνειας, θα οδηγήσει σε περιπέτειες συνολικά το ελληνικό λιμενικό σύστημα.
Η υποκατάσταση του Κρατικού Μονοπωλίου από Ιδιωτικό Μονοπώλιο δεν αποτελεί ευρωπαϊκά αποδεκτή λύση. Στην παρούσα συγκυρία η ευρωπαϊκή εμπειρία της λιμενικής βιομηχανίας και η νομική ναυτιλιακή σκέψη θα πλουτίσουν τους προβληματισμούς μας".
Πηγή: euro2day.gr
9
- Mastercard: Στα 70 δισ. ευρώ η αξία των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα φέτος – Σχεδιάζει κίνητρα για πληρωμές με κάρτα στα ταξί
- Στην ΑΚΤΩΡ το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό
- «Απογείωση» του «Ελ. Βενιζέλος» το 2023- Αυξημένη 24% η κίνηση
- Πότε αναμένεται η είσοδος της Noval στο Χρηματιστήριο Αθηνών
- «Ελ. Βενιζέλος»: Επενδύσεις 1,3 δισ. στην 20ετία με στόχο 50 εκατ. επιβάτες
- ΔΑΑ-Βενιζέλος: Μοιράζει μέρισμα και κέρδη προηγούμενων χρήσεων πριν το Χρηματιστήριο
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αυξήθηκαν κατά 43% τα κέρδη του στο 9μηνο, σε 188,6 εκατ.
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο