Αρχική | Εταιρίες | Ξένες Εταιρίες | Οι αποζημιώσεις στους πελάτες «ψαλίδισαν» τα κέρδη της Lloyds

Οι αποζημιώσεις στους πελάτες «ψαλίδισαν» τα κέρδη της Lloyds

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Οι αποζημιώσεις στους πελάτες «ψαλίδισαν» τα κέρδη της Lloyds

Το ποσό του ενός δισ. στερλινών (1,3 δισ. δολαρίων) διαθέτει για αποζημιώσεις στους πελάτες του ο όμιλος Lloyds Banking. Αποτέλεσμα είναι τα κέρδη να εμφανιστούν μειωμένα κατά 18% στο πρώτο εξάμηνο και να διαμορφωθούν σε 1,3 δισ. στερλίνες από 1,59 δισ. που ήταν την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το MarketWatch, τα αποτελέσματα της βρετανικής τράπεζας δέχθηκαν «πιέσεις» στο πρώτο εξάμηνο από τις αυξημένες προβλέψεις για καλύψεις πελατών. Συγκεκριμένα, η τράπεζα ανακίνωσε ότι βάζει στην άκρη το ποσό των 700 εκατ. στερλινών ως έξτρα προβλέψεις για την κάλυψη αποζημιώσεων σε πελάτες που πούλησαν ασφαλιστικά προϊόντα, τα οποία δεν χρειάζονταν.

Παράλληλα, η εταιρεία θέτει σε ισχύ ένα σύστημα για την αποζημίωση των πελατών που επιβαρύνθηκαν περισσότερο απ' ό,τι έπρεπε για καθυστερήσεις πληρωμών στεγαστικών δανείων. Αυτό αναμένεται να κοστίσει επιπλέον 340 εκατ. στερλίνες στην τράπεζα.

Πάντως, παρά τις επιβαρύνσεις, το διοικητικό συμβούλιο πρότεινε τη διανομή μερίσματος μιας πέννας ανά μετοχή.

Σύμφωνα με το MarketWatch, η Lloyds εκτιμά πως η βρετανική οικονομία εξακολουθεί να είναι «ανθεκτική» παρά το Brexit, ενώ η καταναλωτική εμπιστοσύνη θα συνεχίσει να κινείται πτωτικά.


Πηγή: liberal.gr

22

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text