Αρχική | Πολιτική | Κοινωνία | Δωρεάν Wi-Fi σε λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ το φθινόπωρο

Δωρεάν Wi-Fi σε λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ το φθινόπωρο

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Δωρεάν Wi-Fi σε λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ το φθινόπωρο

Της Αλεξάνδρας Κασσίμη.

«Αναμονή» με Ιντερνετ προετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών για τους επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας. Σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και την Περιφέρεια Αττικής, ξεκινά δράση για την εγκατάσταση δικτύου Wi-Fi στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας. Συγκεκριμένα, το έργο είναι συνολικού κόστους 900.000 ευρώ και η χρηματοδότησή του προέρχεται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (ΠΕΠ) Αττικής 2014-2020.

Μέχρι το φθινόπωρο του 2018, οι πληροφορίες θέλουν την εγκατάσταση δικτύου Wi-Fi σε 2.030 λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ του ΟΑΣΑ. Ετσι, με την ολοκλήρωση του έργου οι επιβάτες θα έχουν άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες Διαδικτύου κατά τη μετακίνησή τους με τα παραπάνω μέσα.

Στόχος της δράσης των δύο συναρμόδιων υπουργείων και της περιφέρειας είναι η προώθηση της χρήσης των νέων τεχνολογιών και της ψηφιακής οικονομίας, η μείωση του ψηφιακού χάσματος, καθώς και η αναβάθμιση των υπηρεσιών των αστικών συγκοινωνιών. Ο επωφελούμενος πληθυσμός από την υλοποίηση του έργου είναι ιδιαιτέρως υψηλός. «Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΣΑ για το 2015, η επιβατική κίνηση σε λεωφορεία και τρόλεϊ έφτασε στα 352.116.000 μετακινήσεις και ο μέσος όρος παραμονής στο όχημα ήταν 20 λεπτά. Αντίστοιχα, για το τραμ η επιβατική κίνηση ανήλθε για την ίδια περίοδο στα 14.482.000 μετακινήσεις», αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών.

Από το 2011

Η ιστορία του δωρεάν Ιντερνετ σε σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς και στη συνέχεια στα λεωφορεία είναι μακρά, καθώς είχε εξαγγελθεί για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2011 από τον τότε υπουργό Μεταφορών Γ. Ραγκούση. Ο προγραμματισμός ήθελε τη λειτουργία του ένα χρόνο αργότερα. Ωστόσο, τον Ιούνιο του 2012 το μόνο που είχε ολοκληρωθεί ήταν ο διαγωνισμός, που είχε ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του 2011. Τον διαγωνισμό είχε κερδίσει η τότε Hellas Online (στη συνέχεια Vodafone) έναντι μηδενικού τιμήματος και με τη συμφωνία ότι θα αποδίδει στις ΣΤΑΣΥ το 100% των ακαθάριστων εσόδων που θα προέκυπταν από το έργο. Η δοκιμαστική λειτουργία του συστήματος εγκαινιάστηκε δύο χρόνια μετά τον προβλεπόμενο χρόνο, τον Οκτώβριο του 2013, σε επτά σταθμούς. Λίγους μήνες αργότερα το σήμα του δωρεάν Ιντερνετ χάθηκε οριστικά από τις αστικές συγκοινωνίες.


Πηγή: Kathimerini.gr

24

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text