Συμφωνία «Σφακιανάκη» - τραπεζών για τα δάνεια
Επειτα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες και υπό το βάρος ανεξόφλητων υπόλοιπων δανείων ύψους 302 εκατ. ευρώ στις 30 Ιουνίου 2017, εκ των οποίων ποσό 255 εκατ. αφορά ομολογιακά δάνεια, η εισηγμένη «Σφακιανάκης» κατέληξε σε συμφωνία για την αναχρηματοδότηση των υφιστάμενων κοινοπρακτικών και διμερών δανείων του ομίλου που έληξαν στις 29 Δεκεμβρίου 2017.
Σήμερα, ο εισηγμένος όμιλος απασχολεί 881 άτομα και σύμφωνα με τις τελευταίες λογιστικές καταστάσεις α΄ εξαμήνου 2017, οι ενοποιημένες ζημίες μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 3,931 εκατ. ευρώ από επίσης ζημίες μετά από φόρους 9,107 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2016.
Στη πρόσφατη έκτακτη γενική συνέλευση (30/1/2018) των μετόχων αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 5,1 εκατ. ευρώ υπέρ των παλαιών μετόχων, στους οποίους θα δοθεί τόσο δικαίωμα προτίμησης όσο και δικαίωμα προεγγραφής για απόκτηση τυχόν αδιάθετων μετοχών.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Σταύρος Τάκη που ελέγχει το 31,55% της εταιρείας δεσμεύθηκε στη διάρκεια της συνέλευσης ότι θα καλύψει ολικώς τα δικαιώματα προτίμησης που του αντιστοιχούν και επίσης θα συμμετάσχει στη διαδικασία της προεγγραφής. Εχει μάλιστα ήδη προκαταβάλει λένε οι πληροφορίες στην εταιρεία ποσό 3,5 εκατ. ευρώ. Oπως υποστηρίζει η διοίκησή της, ο συνδυασμός της επικείμενης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου και της συμφωνίας αναδιάρθρωσης του δανεισμού είναι σε θέση να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση και τη βιωσιμότητά της, η οποία άλλωστε σήμερα δεν έχει καμιά ληξιπρόθεσμη υποχρέωση προς οποιονδήποτε.
Επίσης, θα συνεχιστεί και το 2018 η πολιτική περιορισμού των δαπανών του ομίλου, ενώ η δρομολογούμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου από μόνη της δεν είναι σε θέση να μετατρέψει τα ίδια κεφάλαια από αρνητικά σε θετικά. Πάντως, το ζήτημα της επιστροφής της μετοχής σε καθεστώς κανονικής διαπραγμάτευσης -φέτος συμπληρώνει έξι χρόνια σε καθεστώς «επιτήρησης»)- θα κριθεί το 2019, ανάλογα και με τις μέχρι τότε εξελίξεις. Οι κυριότερες δραστηριότητες του ομίλου είναι η εισαγωγή και διανομή αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και ανταλλακτικών Suzuki, φορτηγών Daf και λεωφορείων Temsa, καθώς και η λιανική εμπορία αυτοκινήτων Suzuki, Opel, Ford, Volvo, BMW, Mini, Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Renault, Dacia, Nissan, Skoda και των μοτοσικλετών Suzuki και BMW.
ΈντυπηΠηγή: kathimerini.gr
25
- Q&R: Πούλησε 1,36 εκατ. μετοχές η Marbella Investments
- Διασύνδεση Κρήτη-Αττική: Ποιος είναι ο νέος «σύμμαχος» Κοπελούζου για το 20% – Γιατί αποχώρησε η Macquarie
- Real Consulting: Αύξηση 39% στα EBITDA – Στο +24% οι πωλήσεις για το 2023
- Γιατί Τιτάν και Cenergy επενδύουν πάνω από 500 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ
- Πλαστικά Θράκης: Λειτουργική κερδοφορία 44 εκατ. το 2023 - Προτεινόμενο ετήσιο μικτό μέρισμα €0,23/μετοχή
- Aνοδικά τα futures στην Ευρώπη - Focus σε Μυτιληναίο και ΒΙΟΧΑΛΚΟ
- Jumbo: Ανεβάζει την τιμή-στόχο η Eurobank Equities
- Εντυπωσιακή -και μάλλον απρόβλεπτη- άνοδος της αγοράς - Τί ανέβασε την αγορά σήμερα;
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Εντυπωσιακή -και μάλλον απρόβλεπτη- άνοδος της αγοράς - Τί ανέβασε την αγορά σήμερα;
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο