Αρχική | Εταιρίες | Το πρώτο κατάστημα IKEA στην Ινδία είναι ένα τεράστιο οικονομικό στοίχημα

Το πρώτο κατάστημα IKEA στην Ινδία είναι ένα τεράστιο οικονομικό στοίχημα

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Το πρώτο κατάστημα IKEA στην Ινδία είναι ένα τεράστιο οικονομικό στοίχημα

«Η Ινδία  είναι το μέλλον», δεσμεύεται ο Διευθύνων Σύμβουλος της σκανδιναβικής εταιρείας Peter Betzel, λίγο πριν τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος της στη Hitec City, την τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Ινδίας.

Πρόκειται για την υλοποίηση ενός σχεδίου δώδεκα ετών, το οποίο αναμένεται να υποδέχεται μέχρι και 7 εκατ. πελάτες ετησίως σε ένα σύμπλεγμα 52.600 τ.μ. Την επόμενη διετία προγραμματίζονται καταστήματα στη Βομβάη, το Μπανγκαλόρ και στον Δελχί. Μέχρι το 2025, η εταιρεία ελπίζει να έχει 25 καταστήματα στην Ινδία. Tα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος πραγματοποιούνται το πρωί της Πέμπτης.

Όλος ο επιχειρηματικός κόσμος έχει στραμμένο το βλέμμα του στο εγχείρημα της IKEA. Η επακόλουθη επιτυχία ή αποτυχία της πιθανώς να αποτελέσει μελέτη για τις επιχειρήσεις που σκέφτονται να κάνουν το ίδιο άνοιγμα.

Να σημειωθεί ότι η αγορά της χώρας είναι περίπλοκη. Ειδικότερα, 1,3 δισεκατομμύρια Ινδοί δαπανούν 30 δισ. δολάρια ετησίως για έπιπλα, είδη φωτισμού και είδη οικιακής χρήσης, όπως κλινοσκεπάσματα και μαγειρικά σκεύη, όπως επισημαίνει και το ινστιτούτο παροχής τεχνογνωσίας της Technopak. Όμως, το λιανικό εμπόριο εξυπηρετεί ήδη τους αγοραστές με προϊόντα προσαρμοσμένα στα μέτρα και τις ανάγκες τους. Ποιες είναι οι ιδιαίτερες καινοτομίες της IKEA όμως που ευελπιστεί ότι θα είναι κερδοφόρες.

Αρχικά, οι τιμές της εταιρείας έχουν προσαρμοστεί στο βιοτικό επίπεδο της χώρας. Αυτό σημαίνει ότι έγινε συστηματική προσπάθεια να μειωθούν οι τιμές παρά τα βαρίδια των υψηλών εγχώριων δασμών. Για το σκοπό αυτό αναζητήθηκαν τοπικοί προμηθευτές. Η εταιρεία παίρνει χαλιά, μαξιλάρια, στρώματα και καναπέδες από τοπικούς κατασκευαστές.

Παράλληλα, υπάλληλοι της IKE επισκέφθηκαν 1.000 σπίτια σε διάφορες πόλεις της χώρας για να καταλάβουν πως ζούν οι άνθρωποι και τι χρειάζονται. Παρατήρησαν πως οι οικογένειες περνούν πολύ χρόνο μαζί,οπότε η εταιρεία πρόσθεσε περισσότερες πτυσσόμενες καρέκλες και σκαλιά που θα μπορούσαν να λειτουργούν ως ευέλικτα καθίσματα και να μοιράζονται χρόνο μαζί.

Για τις Ινδές γυναίκες που έχουν μικρότερο ανάστημα συγκριτικά με τις γυναίκες στην Ευρώπη κατασκευάστηκαν ντουλάπια και έπιπλα ειδικά στα μέτρα τους για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, ενώ για τα παιδιά που κοιμούνται με τους γονείς τους μέχρι να πάνε στο δημοτικό σχεδίασαν πτυσσόμενα παιδικά κρεβάτια στα ήδη υπάρχοντα διπλά κρεβάτια των γονιών τους.

«Δεν είμαστε ακόμα τόσο προσιτοί όσο θέλουμε να είμαστε», παραδέχεται ο John Achillea, υπεύθυνος του προσεχώς νέου καταστήματος και των 950 υπαλλήλων του.

Ο Betzel πάντως δήλωσε ότι ο πληθυσμός της Ινδίας, ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων, από τους οποίους το 50% είναι κάτω από την ηλικία των 25 ετών, την καθιστά μια εξαιρετικά ελκυστική αγορά.

Η Ινδία αναμένεται να ξεπεράσει τις ΗΠΑ για να γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά μεσαίας τάξης παγκοσμίως μέχρι το 2022. Μέχρι τότε, οι πωλήσεις ειδών σπιτιού και επίπλων θα έχουν πιθανότατα φτάσει τα 13,2 δισ. ευρώ από τα 11,1 που ήταν πέρυσι, σύμφωνα με το Euromonitor. «Οι αυξανόμενοι μισθοί και η άνοδος του βιοτικού επιπέδου καθιστούν την Ινδία ελκυστική αγορά», σημειώνει ο αναλυτής του, Sowmya Adiraju. «Οι ινδοί καταναλωτές είναι περίεργοι να δουν τι έχει να τους προσφέρει η Ikea και η εταιρεία έχει τις δυνατότητες να ικανοποιήσει τη ζήτηση».

Πηγή: huffingtonpost.gr

26

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text