50% του τζίρου στο εξωτερικό, ο στόχος της «Παπουτσάνης»
Με στόχο οι πωλήσεις της στο εξωτερικό να αντιστοιχούν στο 50% του τζίρου της το 2019, από 40% που ήταν το 2018, εφαρμόζει το πλάνο ανάπτυξής της για το τρέχον έτος μία από τις πλέον ιστορικές σαπωνοποιίες της χώρας, η «Παπουτσάνης». Ενα από τα πλέον σημαντικά εργαλεία για την επίτευξη του παραπάνω στόχου είναι η επέκταση της συνεργασίας της «Παπουτσάνης» με τη Unilever, αλλά όχι και το μοναδικό.
Ειδικότερα, μετά τη συνεργασία που έχει η ελληνική εταιρεία με τον πολυεθνικό κολοσσό με αντικείμενο την παρασκευή των σαπουνιών Lux για την εγχώρια αγορά, πλέον η «Παπουτσάνης» θα παρασκευάζει τα σαπούνια Lux και Monsavon για τη γερμανική και τη γαλλική αγορά αντιστοίχως. Η ελληνική εταιρεία επελέγη από τη Unilever μετά την πτώχευση του συνεργάτη που είχε ο πολυεθνικός όμιλος στη Γερμανία, έχοντας, βεβαίως, τη θετική εμπειρία από τη συνεργασία που αφορά την εγχώρια αγορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η γερμανική εταιρεία που έχει κάνει αίτηση για πτώχευση είναι το Kappus Group, που αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό σαπουνιών σε μπάρες στην Ευρώπη.
Η πτώχευση του Kappus Group δημιουργεί ευκαιρίες για την «Παπουτσάνης» και σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητά της στην παραγωγή σαπωνόμαζας.
Επίσης, ολοένα και μεγαλύτερη, αλλά με πιο αργούς ρυθμούς, είναι η διείσδυση της «Παπουτσάνης» στις ασιατικές χώρες, ενώ από την άλλη αναμένεται να διπλασιάσει τα σημεία πώλησης των προϊόντων της στις ΗΠΑ. Το 2018 το 31% των πωλήσεων έγινε στην Ευρώπη, το 7% στις ΗΠΑ και το 3% στην Ασία.
Από το 2020, εξάλλου, αναμένεται να φανούν τα αποτελέσματα από την πρόσφατη απόφαση της «Παπουτσάνης» να προχωρήσει στην ίδρυση κοινοπραξίας με την εταιρεία Betasoap στην Πολωνία. Η πολωνική εταιρεία έχει μεγάλη διείσδυση τόσο στη Ρωσία και σε πρώην σοβιετικές δημοκρατίες όσο και σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, όπως η Γερμανία, καθώς δραστηριοποιείται πολύ εντατικά στην παραγωγή σαπουνιών ιδιωτικής ετικέτας. Σε ό,τι αφορά την παραγωγή νέων προϊόντων, η «Παπουτσάνης», μετά την τοποθέτηση πριν από μερικούς μήνες στην αγορά του σαμπουάν Hairchic, αναμένεται να τοποθετήσει στην αγορά και μάσκες για τα μαλλιά.
Για το 2019 η εταιρεία σχεδιάζει στοχευμένες επενδύσεις σε προγράμματα υψηλής προστιθέμενης αξίας και αναμένει βελτίωση του περιθωρίου EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων).
Πηγή:www.kathimerini.gr
Διαβάσαμε... (σημαντικές ειδήσεις της ημέρας)
Συγκεντρωτικές ειδήσεις εισηγμένων εταιριών
Ημερολόγιο της οικονομίας και της αγοράς
Οι αποδόσεις των Χαρτοφυλακίων του ΧΡΗΜΑ & ΑΓΟΡΑ
- Mytilineos: Ενισχύει τις θετικές προοπτικές το ισχυρό Q1, λέει η NBG
- ΕΥΔΑΠ: Αύξηση 163% στα κέρδη προ φόρου, μέρισμα €0,10 ανά μετοχή
- Citi: Αυξάνει την τιμή-στόχο για την Jumbo στα €32,50 ευρώ
- Τράπεζα Πειραιώς: Αίτημα για επιπλέον κεφάλαια ύψους 300 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης
- ΑΔΜΗΕ - Νational Grid SA: Ξεκινούν οι μελέτες για το ηλεκτρικό καλώδιο Ελλάδας - Σαουδικής Αραβίας
- Mytilineos: Αύξηση 12% στα EBITDA – Στα 252 εκατ. το πρώτο τρίμηνο
- Elpedison: Συνάντηση Helleniq Energy & Edison για την τύχη της εταιρείας
- eurocapital.gr - Οδηγός συνδρομητικών σελίδων (Απόλυτο Σύστημα - Τεχνικό Χαρτοφυλάκιο)
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- eurocapital.gr - Οδηγός συνδρομητικών σελίδων (Απόλυτο Σύστημα - Τεχνικό Χαρτοφυλάκιο)
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο