Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | 50% του τζίρου στο εξωτερικό, ο στόχος της «Παπουτσάνης»

50% του τζίρου στο εξωτερικό, ο στόχος της «Παπουτσάνης»

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
50% του τζίρου στο εξωτερικό, ο στόχος της «Παπουτσάνης»

Με στόχο οι πωλήσεις της στο εξωτερικό να αντιστοιχούν στο 50% του τζίρου της το 2019, από 40% που ήταν το 2018, εφαρμόζει το πλάνο ανάπτυξής της για το τρέχον έτος μία από τις πλέον ιστορικές σαπωνοποιίες της χώρας, η «Παπουτσάνης». Ενα από τα πλέον σημαντικά εργαλεία για την επίτευξη του παραπάνω στόχου είναι η επέκταση της συνεργασίας της «Παπουτσάνης» με τη Unilever, αλλά όχι και το μοναδικό.

Ειδικότερα, μετά τη συνεργασία που έχει η ελληνική εταιρεία με τον πολυεθνικό κολοσσό με αντικείμενο την παρασκευή των σαπουνιών Lux για την εγχώρια αγορά, πλέον η «Παπουτσάνης» θα παρασκευάζει τα σαπούνια Lux και Monsavon για τη γερμανική και τη γαλλική αγορά αντιστοίχως. Η ελληνική εταιρεία επελέγη από τη Unilever μετά την πτώχευση του συνεργάτη που είχε ο πολυεθνικός όμιλος στη Γερμανία, έχοντας, βεβαίως, τη θετική εμπειρία από τη συνεργασία που αφορά την εγχώρια αγορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η γερμανική εταιρεία που έχει κάνει αίτηση για πτώχευση είναι το Kappus Group, που αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό σαπουνιών σε μπάρες στην Ευρώπη.

Η πτώχευση του Kappus Group δημιουργεί ευκαιρίες για την «Παπουτσάνης» και σε ό,τι αφορά τη δραστηριότητά της στην παραγωγή σαπωνόμαζας.

Επίσης, ολοένα και μεγαλύτερη, αλλά με πιο αργούς ρυθμούς, είναι η διείσδυση της «Παπουτσάνης» στις ασιατικές χώρες, ενώ από την άλλη αναμένεται να διπλασιάσει τα σημεία πώλησης των προϊόντων της στις ΗΠΑ. Το 2018 το 31% των πωλήσεων έγινε στην Ευρώπη, το 7% στις ΗΠΑ και το 3% στην Ασία.

Από το 2020, εξάλλου, αναμένεται να φανούν τα αποτελέσματα από την πρόσφατη απόφαση της «Παπουτσάνης» να προχωρήσει στην ίδρυση κοινοπραξίας με την εταιρεία Betasoap στην Πολωνία. Η πολωνική εταιρεία έχει μεγάλη διείσδυση τόσο στη Ρωσία και σε πρώην σοβιετικές δημοκρατίες όσο και σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, όπως η Γερμανία, καθώς δραστηριοποιείται πολύ εντατικά στην παραγωγή σαπουνιών ιδιωτικής ετικέτας. Σε ό,τι αφορά την παραγωγή νέων προϊόντων, η «Παπουτσάνης», μετά την τοποθέτηση πριν από μερικούς μήνες στην αγορά του σαμπουάν Hairchic, αναμένεται να τοποθετήσει στην αγορά και μάσκες για τα μαλλιά.

Για το 2019 η εταιρεία σχεδιάζει στοχευμένες επενδύσεις σε προγράμματα υψηλής προστιθέμενης αξίας και αναμένει βελτίωση του περιθωρίου EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων).

Πηγή:www.kathimerini.gr

Διαβάσαμε... (σημαντικές ειδήσεις της ημέρας)

Συγκεντρωτικές ειδήσεις εισηγμένων εταιριών

Ημερολόγιο της οικονομίας και της αγοράς

Οι αποδόσεις των Χαρτοφυλακίων του ΧΡΗΜΑ & ΑΓΟΡΑ

Πώς να εγγραφείτε συνδρομητής


Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text