Αρχική | Εταιρίες | Τράπεζες | Τράπεζες: Μπαράζ καταναλωτικών προσφορών ενόψει Πάσχα

Τράπεζες: Μπαράζ καταναλωτικών προσφορών ενόψει Πάσχα

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Τράπεζες: Μπαράζ καταναλωτικών προσφορών ενόψει Πάσχα

Με καταλύτη τους τραπεζικούς ομίλους και τις προσφορές που λανσάρουν στους πελάτες τους σε συνεργασία με μεγάλες επιχειρήσεις πολλών κλάδων, γίνεται προσπάθεια αύξησης της καταναλωτικής δαπάνης κατά τη διάρκεια των εορτών του Πάσχα.

Σύμφωνα με οικονομικούς παράγοντες, η ζήτηση στην εγχώρια αγορά εμφανίζεται μέσα στους πρώτους μήνες του 2019 σχετικά αυξημένη σε σχέση με πέρυσι -έστω και με διακυμάνσεις-, χωρίς ωστόσο να καταγράφεται κάτι το εντυπωσιακό. Η ανάκαμψη θεωρείται μεν υπαρκτή, πλην όμως περιορίζεται σε μη επιθυμητά επίπεδα, ιδίως αν συνεκτιμηθεί η πολύ χαμηλή βάση σύγκρισης των τελευταίων ετών.

Με την εκτίμηση για περιορισμένη ανάκαμψη της αγοράς συμφωνούν άλλωστε και εκπρόσωποι μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων (βλέπε παρουσιάσεις των εταιρειών στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών), όπως π.χ. οι κ.κ. Βασίλης Φoυρλής (Fourlis ΦΡΛΚ -1,48%), Γιώργος Γεράρδος (Πλαίσιο) και Κώστας Ροζακέας(Sarantis).

Πέραν αυτών, η τρέχουσα περίοδος χαρακτηρίζεται και από θετική εποχικότητα, λόγω των εορτών του Πάσχα αλλά και της καταβολής του σχετικού δώρου στους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα.

Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον, οι επιχειρήσεις έχουν κάθε λόγο να αυξήσουν όσο μπορούν τις πωλήσεις τους κατά την εορταστική περίοδο, σε μια προσπάθεια να ανεβάσουν τις οικονομικές τους επιδόσεις, αλλά και να διευρύνουν τα μερίδια αγοράς τους.

Στην όλη διαδικασία, βασικό ρόλο παίζουν και οι συνεργαζόμενες τράπεζες, μέσω συνδυασμένων κινήσεων marketing. Άλλωστε, από την αύξηση της κατανάλωσης ωφελούνται άμεσα και οι ίδιες οι τράπεζες, καθώς εισπράττουν προμήθειες για τις συναλλαγές που γίνονται μέσω των καρτών τους, αλλά και μέσω των μηχανών POS που διαθέτουν στα καταστήματα.

Ειδικότερα, οι τράπεζες πριμοδοτούν τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις τους, μέσω:

• Των εκπτωτικών κουπονιών (ευρώ ή πόντοι) που προσφέρονται σε πολλές κατηγορίες προθεσμιακών καταθέσεων. Συγκεκριμένα, μέσα από τέτοιες καταθέσεις, οι εγχώριοι χρηματοπιστωτικοί Όμιλοι μειώνουν μεν το ύψος των καταθετικών τους επιτοκίων (οι τόκοι επιβαρύνονται με συντελεστή 15%), προσφέροντας από την άλλη πλευρά μεγαλύτερου ύψους αφορολόγητες παροχές σε εκπτώσεις και κουπόνια αγορών.

• Πριμοδότησης των αγορών των πελατών τους, αν οι κάτοχοι των (πιστωτικών και χρεωστικών) καρτών αγοράσουν από συγκεκριμένα καταστήματα, ή από συγκεκριμένα καταστήματα σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο, ή τέλος, από τα ίδια καταστήματα στην προαναφερθείσα χρονική περίοδο για επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων.

• Περαιτέρω ενίσχυσης των παροχών που προσφέρονται, όταν το ύψος της κατανάλωσης των πελατών τους ανεβαίνει.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι κατά την εορταστική περίοδο, το σύνολο των παραπάνω ενεργειών έχει αυξηθεί δραστικά, με μπαράζ προωθητικών ενεργειών που συμφωνούνται μεταξύ τραπεζών και συγκεκριμένων επιχειρήσεων διαφόρων κλάδων.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι προσφορές αυτές εκτείνονται σχεδόν σε ολόκληρο το φάσμα της κατανάλωσης, καθώς περιλαμβάνουν επιχειρήσεις από ευρύτατη σειρά κλάδων με μεγάλη διείσδυση στο «καλάθι της νοικοκυράς».

Γενικότερα, μεταξύ των εταιρειών που συμβάλλονται οι τράπεζες συγκαταλέγονται κατηγορίες επιχειρήσεων όπως super markets, πρατήρια βενζίνης, ταξιδιωτικά γραφεία, ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, ακτοπλοϊκές εταιρείες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πάροχοι φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, μονάδες ιδιωτικής υγείας, πολυκαταστήματα, κινητή τηλεφωνία, αλυσίδες τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών, αθλητικά είδη, pet shops, παιχνίδια, είδη εγκυμοσύνης, καλλυντικά και αρκετές άλλες.

Πηγή:www.euro2day.gr
Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text