-
Ειδήσεις
- Επιστήμη - Πολιτισμός
- Φοροδιαφυγή - Διαφθορά
- Σκέψεις
- Ιστορία
- Βιβλία - Μελέτες
- Εκδηλώσεις - Σεμινάρια
- Ελληνική Οικονομία
- Ελληνικοί Δείκτες
- Ευρωπαϊκή Οικονομία
- Διεθνής Οικονομία
- Διεθνείς Δείκτες
- Η κρίση του χρέους
- Χρηματιστήριο Αθηνών
- Διεθνείς Αγορές
- Αμοιβαία Κεφάλαια
- Αμοιβαία Κεφάλαια - Τρίμηνες Μελέτες
- Ιστορία Χρηματιστηρίου
- Εκπαίδευση
- Απόλυτο Σύστημα (Σχόλια)
- Απόλυτο Σύστημα (Σήματα)
- Τμήμα Ανάλυσης (Α.Σ.)
- Εισηγμένες εταιρίες
- Επενδυτικές Επιλογές
- Μακροχρόνιες αποδόσεις μετοχών
- Άρθρα - Θέσεις
- Χ&Α - Επικαιρότητα
- Χ&Α - Περιεχόμενα τευχών
- Σύνδεσμοι τευχών (flipbook)
- Παλαιότερα άρθρα του Χ&Α
- Επιλεγμένα τεύχη
- Ταυτότητα
- Κλείστο
MLS
11 Φεβρουαρίου 2020, 07:55 | Χ&Α - 213
(27/1/2020) - Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην αγορά των wearables με 2 μοντέλα, ένα smart band με έγχρωμη οθόνη αφής 1,14” και ένα smart watch με έγχρωμη οθόνη αφής 1,3” με κυρτό γυαλί υψηλής αντοχής 2.5D. Η αγορά των Wearables αποτελεί μια από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες αγορές παγκοσμίως. Ξεκίνησε ως μια αγορά με περιορισμένο αριθμό συσκευών που απευθυνόταν κυρίως στους early adopters (πρώιμους αποδέκτες). Εξελίσσεται όμως, σύμφωνα με την IDC, σε μια αγορά για το ευρύ κοινό με υψηλή ζήτηση και προβλεπόμενο σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 22,4% μέχρι το 2023. (εδώ)
Επιστροφή στα περιεχόμενα
Δείτε τους συνδέσμους για παλαιότερα τεύχη (εδώ)
Δείτε την ύλη των παλαιότερων τευχών (εδώ)