ΚΡΙ ΚΡΙ: Πού οφείλεται η επιτυχία της;
12 Αυγούστου 2020, 09:20 | Χ&Α - 219
Η επιτυχία της ΚΡΙ ΚΡΙ οφείλεται: α) Στα προϊόντα της και στην πολύ καλή ποιότητά τους. β) Στην εμπορική της πολιτική και στην πετυχημένη εξάπλωσή της τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. γ) Στην πολύ καλή χρηματοοικονομική διάθρωσή της και στη σταθερότητα που διατηρεί επί χρόνια στα οικονομικά της μεγέθη.
Κλειδί στη βελτιωμένη πορεία της ήταν η αύξηση των πωλήσεών της, με μέσο ετήσιο ρυθμό 14% στην τελευταία 4ετία, μία αύξηση που επιτεύχθηκε με μικρότερη αύξηση των υποχρεώσεών της (μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης στην 4ετία: 9,4%) και τη διατήρηση των χρηματοοικονομικών δαπανών σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα (κατά το 2019 έφτασαν στο 0,38% επί των πωλήσεων). Φυσιολογικά αυτό προκαλεί μία πολύ σημαντική αύξηση στην κερδοφορία. Όσο η εταιρία κατορθώνει να διατηρεί την ισορροπία στη χρηματοοικονομική της διάρθρωση και να αυξάνει τις πωλήσεις με υψηλότερο ρυθμό από τις υποχρεώσεις, σημαίνει ότι λειτουργεί με υψηλή αποτελεσματικότητα, γεγονός που θα αυξάνει τα κέρδη δυσανάλογα.
Για πόσο διάστημα θα μπορεί η εταιρία να αυξάνει τις πωλήσεις της; Αυτό εξαρτάται από τη διατήρηση ή και τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων της, αλλά και την αποτελεσματική εμπορική της πολιτική. Εκτιμούμε ότι, η αύξηση των πωλήσεων μπορεί να παραμένει υψηλή για ακόμη σειρά ετών, αφού οι εξαγωγές αυξάνονται θεαματικά κάθε χρόνο. Ήδη, κατά το 2019, οι εξαγωγές κάλυπταν το 41% του κύκλου εργασιών, από 36% κατά το 2018 και 33% κατά το 2017.
Το ισχυρό της προϊόν είναι το γιαούρτι και η εξαιρετική φήμη του ελληνικού γιαουρτιού στο εξωτερικό, σε συνδυασμό με την πολύ καλή ποιότητα του προϊόντος της εταιρίας, εξακολουθεί να της δίνει μεγάλες προοπτικές.
Τα κύρια προϊόντα της εταιρίας είναι το παγωτό, το γιαούρτι και το φρέσκο γάλα. Η διάθεση των προϊόντων πραγματοποιείται από ένα ευρύ πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων, ενώ πραγματοποιούνται εξαγωγές σε 30 χώρες του εξωτερικού. Ήδη, η εταιρία επιδιώκει την επέκταση των προϊόντων της στο Ην. Βασίλειο, την περαιτέρω διείσδυση στην Ιταλία, τη διατήρηση της θέσης της στην Γερμανία και τη σταδιακή διείσδυση και σε άλλες χώρες. Σκοπεύει να ακολουθήσει ένα τριετές πλάνο (2019 - 2020) με επενδύσεις συνολικού προϋπολογισμού 27 εκατ. ευρώ. Μέσω αυτών η εταιρία προβλέπει δυνατότητα αύξησης πωλήσεων έως και 30% στον τομέα του γιαουρτιού και 40% στον τομέα του παγωτού. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρία έχει ήδη εισέλθει σε μία φάση αλλαγής μεγέθους, μεθόδων και στόχων και τελικά, αλλαγής φυσιογνωμίας.
Εκτιμούμε ότι η μετοχή της θα συνεχίσει για μεγάλο ακόμη διάστημα τη θετική της πορεία.
Δείτε: α) εταιρική παρουσίαση, έτους 2020 (εδώ), β) οικονομική έκθεση χρήσης 2019 (εδώ), γ) συνοπτικό πίνακα αποτελεσμάτων (εδώ), δ) τη σελίδα της εταιρίας στο eurocapital.gr (εδώ).