"Συμμαχία" BMW – Alibaba για ενδυνάμωση των κινεζικών startups

21 Μαϊου 2021, 17:31 | Διεθνείς Αγορές

"Συμμαχία" BMW – Alibaba για ενδυνάμωση των κινεζικών startups

Την έναρξη της λειτουργίας ενός από κοινού κέντρου καινοτομίας στη Σαγκάη, ανακοίνωσαν η BMW και η Alibaba, αποσκοπώντας με αυτή τη συνεργασία να ενδυναμώσουν τις κινεζικές τεχνολογικές startups με την τεχνογνωσία και τους πόρους τους.

Σε βάθος τριετίας, το κέντρο θα παρέχει σε τουλάχιστον 300 startups προηγμένες υποδομές cloud computing από την Alibaba, πρόσβαση σε ειδικούς και σε επιχειρηματικές μονάδες της BMW μέσω της BMW Startup Garage, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση οι startups θα επικεντρωθούν στα καινοτόμα προϊόντα, τις λύσεις και τις υπηρεσίες οι οποίες θα συμβάλλουν στην γεφύρωση του χάσματος στο διαδίκτυο, στο Internet of Things και στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο Γιόκεν Γκέλερ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της BMW στην Κίνα, δήλωσε: «Έχοντας κατασθεί μια παγκόσμια δύναμη στην καινοτομία, η Κίνα παρέχει ένα συνεχώς διευρυνόμενο πεδίο ανταγωνισμού για τις startups, ιδιαίτερα στην επιστήμη και την τεχνολογία. Σε αυτό το πλαίσιο, ο όμιλος BMW μεγαλώνει το ψηφιακό του αποτύπωμα στην Κίνα, ενώ επιταχύνει τον μετασχηματισμό μας προς την ηλεκτροκίνηση».

Σύμφωνα με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, περισσότερες από 20 startups που καλύπτουν στρατηγικά πεδία στην καινοτομία όπως η ψηφιοποίηση, η ηλεκτροκίνηση και η βιωσιμότητα διατηρούν ήδη γραφεία, στην κοινή «θερμοκοιτίδα».

«Η καινοτομία για τα οχήματα στην Κίνα περιστρέφονται κυρίως γύρω από την ψηφιοποίηση, την έξυπνη συνδεσιμότητα, την τεχνητή νοημοσύνη και την αυτόνομη οδήγηση και αυτές οι ψηφιακές καινοτομίες εξελίσσονται με ένα ρυθμό που κόβει την ανάσα», δήλωσε ο Πίτερ Λέχνερτ, αντιπρόεδρος στη BMW για τις νέες τεχνολογίες, την έρευνα και την ψηφιακή καινοτομία στα αυτοκίνητα.

«Το νέο μας κοινό κέντρο για την καινοτομία θα λειτουργήσει ως επιταχυντής για να ενισχύσει περαιτέρω τη δέσμευσή μας με τις κορυφαίες κινεζικές startups», συμπλήρωσε ο Λέχνερτ.

Πέραν της προώθησης της καινοτομίας στην Κίνα, η συνεργασία των δύο εταιρειών έχει ως στόχο και την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Η συνεργασία αυτή σφραγίσθηκε τον Οκτώβριο του 2020, όταν BMW και Alibaba υπέγραψαν ένα μνημόνιο για να έχουν μια ολοκληρωμένη συνεργασία στην ενίσχυση στο branding, το μάρκετινγκ, τα κανάλια, τις λειτουργίες end-to-end, τις υπηρεσίες και την τεχνολογία πληροφοριών.

Η συμφωνία αυτή αποσκοπεί στο να εφαρμοστεί η ψηφιακή στρατηγική στις επιχειρηματικές δραστηριότητες της BMW στην Κίνα, όπως και διευκολυνθούν οι αντιπρόσωποί της ούτως ώστε να παρέχουν διαδικτυακή ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες τους.

«Θα συνεχίσουμε να εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας τόσο με τους εγκαθιδρυμένους Κινέζους πρωταγωνιστές στον κλάδο της τεχνολογίας, όσο και με εξειδικευμένα νέα ταλέντα προκειμένου να ενισχυθούν στην καινοτομία», συμπλήρωσε ο Γκέλερ.

 

Πηγή: moneyreview.gr με πληροφορίες από chinadaily