ΟΛΘ: Αναπτύσσεται στον τομέα των Logistics - Θετικά τα μηνύματα από τον τουρισμό

14 Σεπτεμβρίου 2021, 08:10 | Χ&Α - 232

ΟΛΘ: Αναπτύσσεται στον τομέα των Logistics - Θετικά τα μηνύματα από τον τουρισμό

 

 

ΟΛΘ

Αναπτύσσεται στον τομέα των Logistics - Θετικά τα μηνύματα από τον τουρισμό

 

 

 

Από την 31/8/2021, όπου ανακοινώθηκαν (εδώ) τα αποτελέσματα της υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης, το 68,88% του ΟΛΘ ελέγχεται πλέον από την Belterra Investments (οικογένειας Ιβάν Σαββίδη). Η επιχειρηματική στρατηγική της Belterra, όπως αναγράφεται και στο πληροφοριακό δελτίο της δημόσιας πρότασης, εστιάζεται κυρίως στους κλάδους του τουρισμού, των υποδομών, των logistics και της ενέργειας.

Μετά την είσοδο της Belterra, έχει γίνει ήδη ξεκάθαρο από τον νέο μέτοχο, ότι οι στόχοι του ΟΛΘ, δεν πρόκειται να μεταβληθούν καθόλου, αντίθετα ο νέος μέτοχος θα υποστηρίξει και θα διευκολύνει περαιτέρω την διοίκηση για την υλοποίηση της στρατηγικής.

Να υπενθυμίσουμε πως οι στόχοι είναι να καθιερωθεί ο Λιμένας Θεσσαλονίκης ως προτιμώμενη πύλη εισόδου για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων (containers), γενικού φορτίου αλλά και επιβατών, στις αγορές της Βαλκανικής, της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, παρέχοντας ένα αποδοτικό, αξιόπιστο και ποιοτικό σύστημα logistics.

Μέσα στα πλαίσια της στρατηγικής του, ο ΟΛΘ κάνει το επόμενο βήμα για ενα ισχυροποιήσει την θέση του στον κλάδο των logistics, ανακοινώνοντας πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς Ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις για την αξιοποίηση υφιστάμενων κτιριακών εγκαταστάσεων εντός της χερσαίας ζώνης του λιμένος αλλά και νέων κτιριακών εγκαταστάσεων που σκοπεύει να δημιουργήσει και θα αφορούν α) αποθηκευτικές εγκαταστάσεις (ξηρού φορτίου, υγρού φορτίου, ψυχόμενων), β) εγκαταστάσεις παροχής υπηρεσιών logistics προς τρίτους και γ) εγκαταστάσεις κέντρου διανομής αποθηκευτικές χρήσης. Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση, εδώ.

Όπως δημοσιεύεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σχετικά με τον τουρισμό, φαίνεται πως ο ΟΛΘ, τα μεγέθη του θα ενισχυθούν στον τομέα της κρουαζιέρας, πόσο μάλλον όταν φέτος -μετά από αρκετά χρόνια- απέκτησε τον τίτλο “home port”  (λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας). Πρώτο κρουαζιερόπλοιο που “έδεσε” στη Θεσσαλονίκη, ως “home port”, ήταν, στις 29/6/2021, το Celestyal Olympia, με περισσότερους από 500 επιβάτες από Βαλκάνια, Δυτική Ευρώπη, Αμερική και Ρωσία, ενώ σύμφωνα με το πρόγραμμα της κρουαζιερόπλοιων που δημοσιεύει ο ΟΛΘ, έχει ενισχυθεί με τρεις ακόμα προσεγγίσεις, από τις 14 που είχε αναφέρει αρχικά η διοίκηση στην Γενική Συνέλευση.Αν ανατρέξουμε στο πρόγραμμα του 2020, θα δούμε πως στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είχε δέσει μόνο ένα κρουαζιερόπλοιο. Δείτε εδώ το πρόγραμμα της κρουαζιέρας.

Χρηματιστηριακά, η μετοχή, δεν παρουσιάζει ιδιαίτερη μεταβολή καθώς κινείται στο εύρος από € 26,0 έως € 27,0. Από την αρχή του έτους μέχρι την 6/9/2021, σημειώνει απόδοση 6,4% έναντι 12,4% του Γενικού Δείκτη. Η μετοχή από την 31/12/2020 κατέχεται από 17 Αμοιβαία Κεφάλαια. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρίας (στις 6/9/2021) έφτανε στα € 270,1 εκατομμύρια. Η σχέση Ρ/Ε (2020) υπολογίζεται σε 13,4.

 

Δείτε εδώ τον πίνακα οικονομικών μεγεθών.

 

 

Επιστροφή στα περιεχόμενα, εδώ.