INTERTECH: Η ενίσχυση της “γκάμας” προϊόντων, απαραίτητη για την αύξηση των πωλήσεων

03 Οκτωβρίου 2022, 08:40 | Χ&Α - 245

INTERTECH: Η ενίσχυση της “γκάμας” προϊόντων, απαραίτητη για την αύξηση των πωλήσεων

 

 

 

 

 

 

 

INTERTECH

 

Η ενίσχυση της “γκάμας” προϊόντων, απαραίτητη για την αύξηση των πωλήσεων

 

Το έντονο πρόβλημα διαθεσιμότητας των εμπορευμάτων, λόγω της δυσλειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας, μείωσε τις πωλήσεις του Ομίλου Intertech στο α΄εξάμηνο 2022, που διαμορφώθηκαν στα € 8 εκατομμύρια από € 10,8 εκατ. στο α΄ εξάμηνο του 2021. Ωστόσο, μέσω της συγκράτησης των δαπανών και της μετακύλισης του αυξημένου κόστους στις τελικές τιμές, επιτεύχθηκε -αν και μικρή σε μέγεθος- υψηλότερη κερδοφορία σε σχέση με το περσινό εξάμηνο (+19,3%).

Τονίζουμε ότι στο διάστημα από το 2015 μέχρι σήμερα, η εταιρία ξεκίνησε να εμφανίζει κέρδη από το α΄εξάμηνο του 2021. Δείτε τον πίνακα οικονομικών μεγεθών, εδώ.

Το χαρακτηριστικό της εταιρίας, είναι ότι πάντα υπήρξε “συμμαζεμένη” από πλευράς υποχρεώσεων και εξόδων. Εντούτοις, φαίνεται ότι αδυνατεί να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της και να παράξει μια ικανοποιητικού μεγέθους κερδοφορία. Εκτιμούμε ότι αυτό οφείλεται στην μικρή “γκάμα” των προϊόντων της, η οποία χρειάζεται περαιτέρω ενίσχυση.

Χρηματιστηριακά, η μετοχή έχει ισχνή παρουσία στο Χ.Α. (ο μέσος ημερήσιος όρος πράξεων το 2022, είναι 6). Από την αρχή του έτους σημειώνει απώλειες 5,1% και δεν κατέχεται από Αμοιβαία Κεφάλαια.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι πρόσφατα, το 29,3% της Intertech (το οποίο ήταν προσωρινά υπό τον έλεγχο της Eurobank) αποκτήθηκε από την CD Media (δραστηριοποιείται στην ψηφιακή ψυχαγωγία σε Ελλάδα και εξωτερικό) του επιχειρηματία Σπύρου Γιάμα. Πλέον οι βασικοί μέτοχοι της εταιρίας, είναι ο Αμοιρίδης Κωνσταντίνος (28,45%) και η CD Media (29,4%). Θεωρούμε αυτή είναι μια θετική κίνηση για την ανάπτυξη της εταιρίας.

Το παρόν άρθρο, είναι τμήμα της ύλης του τεύχους 245 (Οκτώβριος 2022) του περιοδικού ΧΡΗΜΑ & ΑΓΟΡΑ. Δείτε τα πλήρη περιεχόμενα του τεύχους 245, εδώ.