Intrakat: Μπαίνει με 30% στη διεκδίκηση της Αττικής Οδού – Πράσινο φως για την ΑΜΚ

01 Δεκεμβρίου 2022, 16:31 | Εισηγμένες Εταιρίες

Intrakat: Μπαίνει με 30% στη διεκδίκηση της Αττικής Οδού – Πράσινο φως για την ΑΜΚ

Εγκρίθηκε από την Γενική Συνέλευση των μετόχων της Intrakat η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 100 εκατ. ευρώ με καταβολή μετρητών υπέρ των υφιστάμενων μετόχων.

Επίσης, η εταιρεία θα συμμετάσχει με ποσοστό 30% στην Ένωση BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE BIDCO S.A. η οποία θα διεκδικήσει τη νέα σύμβαση της Αττικής Οδού. Υπενθυμίζεται ότι το σχήμα με επικεφαλής την BRISA είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον και είχε προκριθεί στη β’ φάση του διαγωνισμού που τρέχει το ΤΑΙΠΕΔ για τη νέα παραχώρηση της Αττικής Οδού.

Η αύξηση θα πραγματοποιηθεί μέσω δημόσιας προσφοράς, με δικαίωμα προτίμησης αποκλειστικά υπέρ των υφιστάμενων μετόχων, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους – ανεξαρτήτως του ποσού συμμετοχής τους, να τοποθετηθούν.

Υπενθυμίζεται ότι το δ.σ. της της Intrakat είχε προτείνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου  με καταβολή μετρητών, με σκοπό την άντληση κεφαλαίων μέχρι και του ποσού των 100.000.000 εκ. ευρώ και την έκδοση μέχρι και 85.470.086 νέων κοινών, ονομαστικών, μετά ψήφου μετοχών με ονομαστική αξία 0,30 ευρώ εκάστη, με προτεινόμενη τιμή διάθεσης κάθε νέας μετοχής 1,17 ευρώ και με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των υφιστάμενων μετόχων.

Που θα κατευθυνθούν τα αντληθέντα κεφάλαια

Τα κεφάλαια που θα αντληθούν από την προτεινόμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου θα επιταχύνουν το επενδυτικό πλάνο του ομίλου Intrakat, εξυπηρετώντας σημαντικές ευκαιρίες που αφορούν στους πέντε στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης: νέα και εκτελούμενα κατασκευαστικά έργα υποδομών, έργα Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, ΣΔΙΤ και παραχωρήσεις, έργα Διαχείρισης Απορριμμάτων καθώς και νέες επενδύσεις σε Real Estate στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, η νέα διοίκηση σχεδιάζει να αξιοποιήσει 50 εκατ. ευρώ ως ενδυνάμωση του υφιστάμενου κεφαλαίου κίνησης, και 50 εκατ.ευρώ αποκλειστικά για ανάπτυξη μέσω εξαγορών.

Ο διαγωνισμός για την Αττική Οδό

Σημειώνεται ότι το κείμενο που παρέλαβαν οι ενδιαφερόμενοι θα τεθεί σε διαπραγμάτευση πριν οριστικοποιηθεί το περιεχόμενο και οι διατυπώσεις και βάσει αυτού θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές οι υποψήφιοι όμιλοι. Στόχος της κυβέρνησης και του ΤΑΙΠΕΔ είναι η διαδικασία υποβολής προσφορών να έχει ολοκληρωθεί πριν από τις εκλογές, με την υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης να λήγει τον Οκτώβριο του 2024.

Μέσα στους επόμενους μήνες θα κληθούν να καταθέσουν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές o διεθνής όμιλος Abertis, η ιταλική INC SpA (Gruppo Fininc), η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΑΒΑΞ – Adrian Infrastructure, η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – First Centier, η κοινοπραξία Brisa – Auto Estradas de Portugal – Rubicone Bidco, η κοινοπραξία της Egis Projects με τις επενδυτικές εταιρείες Bauban και DIF, η κοινοπραξία του ομίλου Κοπελούζου με την αυστραλιανή Macquarie και η κοινοπραξία Vinci – Μυτιληναίος – Mobility Partners.

Η υφιστάμενη σύμβαση περιλαμβάνει την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων (μήκους περίπου 52 χιλιομέτρων) και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού (μήκους περίπου 13 χιλιομέτρων). Τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, που περιλαμβάνει τμήμα της Λεωφόρου ΝΑΤΟ και εκτείνεται κατά μήκος περίπου πέντε χιλιομέτρων, υπάγεται επίσης στην Αττική Οδό.

Δείτε το δελτίο τύπου, εδώ