AUSTRIACARD: Αύξηση πωλήσεων περίπου 12% με 15% αναμένει η διοίκηση

07 Ιουνίου 2023, 10:00 | Χ&Α - 253

AUSTRIACARD:  Αύξηση πωλήσεων περίπου 12% με 15% αναμένει η διοίκηση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AUSTRIACARD

 

Αύξηση πωλήσεων περίπου 12% με 15% αναμένει η διοίκηση

 

Δυναμικά ξεκίνησε το 2023, για την AustriaCard, με τις πωλήσεις του α΄τριμήνου να παρουσιάζουν αύξηση +48,7% σε σχέση με το α΄τρίμηνο του 2022. Αντίστοιχα η καθαρή κερδοφορία, διαμορφώθηκε στα € 4,8 εκατομμύρια έναντι € 2,1 εκατ. στο α΄τρίμηνο του 2022.

Υπενθυμίζουμε ότι την 16/3/2023, ολοκληρώθηκε η διασυνοριακή συγχώνευση της Inform Λύκος από την AustriaCard, η οποία διαπραγματεύεται πλέον στο Χρηματιστήριο Αθηνών και στο Χρηματιστήριο της Βιέννης, με το σύμβολο ACAG. Η AustriaCard, δραστηριοποιείται στον τομέα της ψηφιακής ασφάλειας (ψηφιακές κάρτες και λύσεις πληρωμών) και στον τομέα της διαχείρισης πληροφοριών. Διαβάστε παλαιότερο μας άρθρο για την εταιρία εδώ.

 

Οι ικανοποιητικές επιδόσεις του α΄τριμήνου επιτεύχθηκαν, μέσα από τις αυξημένες τιμές πώλησης, που αντιστάθμισαν το κόστος των πρώτων υλών καθώς και μέσα από τα μέτρα εξοικονόμησης, που έλαβε η διοίκηση για την μείωση των δαπανών. Όλα τα παραπάνω, είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της κερδοφορίας και την αύξηση του καθαρού περιθωρίου κέρδους από το 3,4% στο 5,3%.

 

Οι στόχοι της διοίκησης, είναι η γεωγραφική επέκταση των δραστηριοτήτων, η διεύρυνση της προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει, η διάθεση των προϊόντων της θυγατρικής Inform Λύκος πέραν των χωρών της ΝΑ Ευρώπης.

Χώρα ανάπτυξης για τον Όμιλος είναι οι ΗΠΑ, ενώ στην εγχώρια αγορά αποσκοπεί την ανάληψη συμβάσεων από € 80 έως € 100 εκατομμυρίων, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

Όσον αφορά την μερισματική πολιτική, φέτος αναμένεται να δοθεί ένα μικρό μέρισμα, ενώ από το 2024 υπάρχει η πρόθεση για διανομή 20% με 30% των κερδών.

Μελλοντικός στόχος της διοίκησης είναι να αυξήσει την ελεύθερη διασπορά των μετοχών (αυτή την στιγμή κυμαίνεται γύρω από το 10%). Διαβάστε περισσότερα εδώ.

 

Για το 2023, η εκτίμηση της διοίκησης -την οποία θα ακολουθήσουμε- είναι ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν από 12% έως 15% σε σχέση με το 2022, δηλαδή θα κυμανθούν από τα € 352 εκατ. έως τα € 362 εκατομμύρια. Παράλληλα η αύξηση στο προσαρμοσμένο EBITDA θα κινηθεί μεταξύ του 25% με 30% και το καθαρό περιθώριο κέρδους θα κινηθεί μεταξύ του 4% με 5%. Αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο η καθαρή κερδοφορία θα κινηθεί γύρω από τα € 16 εκατομμύρια.

 

Λόγω της πρόσφατης συγχώνευσης και της παράλληλης εμφάνισης μιας νέας εταιρίας στο Χρηματιστήριο Αθηνών (AustriaCard), βρισκόμαστε ακόμα στην φάση που προσπαθούμε να μάθουμε την εταιρία, την διαμόρφωση των χρηματοοικονομικών της μεγεθών, αλλά και τη χρηματιστηριακή της συμπεριφορά.

Με βάση τους πρώτους ισολογισμούς που δημοσίευσε η εταιρία (ετήσιος 2022 και α΄τριμήνου 2023), η πρώτη μας εντύπωση είναι θετική, εντούτοις διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας, μέχρι να αποκτήσουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Η δραστηριότητα της AustriaCard,  επεκτείνεται σε ένα μεγάλο πλήθος αγορών, με τον βασικό κίνδυνο να είναι ο ανταγωνισμός και η τιμολογιακή πίεση. Παράλληλα, η τεχνολογική εξέλιξη (εισαγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών), δημιουργούν ευκαιρίες για την αύξηση του κύκλου εργασιών και την γεωγραφική επέκταση της εταιρίας.

 

Χρηματιστηριακά, η μετοχή από την είσοδο της στο Χρηματιστήριο μέχρι σήμερα κινούταν κυρίως πτωτικά ωστόσο τις τελευταίες ημέρες, πέρασε σε θετικό έδαφος σημειώνοντας αύξηση +3,6% (τιμή εισόδου € 13,42). Εκτιμούμε ότι το επενδυτικό κοινό, ακόμα δεν έχει αξιολογήσει την εταιρία και κινείται επιφυλακτικά.

 

Σύμφωνα με τα χαρτοφυλάκια των Αμοιβαίων Κεφαλαίων, την 31/3/2023, η μετοχή βρέθηκε σε 3 χαρτοφυλάκια. Δείτε τον πίνακα στοιχείων ανάλυσης, εδώ.

 

Το παρόν άρθρο, είναι τμήμα της ύλης του τεύχους 253 (Ιούνιος 2023) του περιοδικού ΧΡΗΜΑ & ΑΓΟΡΑ. Δείτε τα πλήρη περιεχόμενα του τεύχους 253, εδώ.