Οριστικός ανάδοχος για σιδηροδρομικό έργο €573 εκατ. η ΑΚΤΩΡ στη Ρουμανία
Οριστικός ανάδοχος για σιδηροδρομικό έργο προϋπολογισμού €573 εκατ. αναδείχθηκε η ΑΚΤΩΡ στη Ρουμανία, ως επικεφαλής (leader με ποσοστό 60%) κοινοπραξίας με τις εταιρείες ALSTOM (20%) και ARCADA (20%).
Ειδικότερα, το έργο αφορά στην αποκατάσταση και την αναβάθμιση του τμήματος "Apata – Cata” της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov – Simeria, η οποία αποτελεί μέρος του ευρωπαϊκού διαδρόμου μεταφορών Ρήνου-Δούναβη.
Πρόκειται για το τρίτο τμήμα που αναλαμβάνει η θυγατρική του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ στη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή, καθώς υπενθυμίζεται πως τον Ιούνιο η ΑΚΤΩΡ αναδείχθηκε ανάδοχος και για το έργο αναβάθμισης των δύο όμορων σιδηροδρομικών τμημάτων "Brasov – Apata” και "Cata – Sighisoara”, με συνολικό προϋπολογισμό €627 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται η εκτέλεση ενός ευρέως φάσματος σιδηροδρομικών εργασιών αναβάθμισης της γραμμής σε υποδομή και υπερδομή, μεταξύ των οποίων η αποκατάσταση δομικών έργων (σιδηροδρομικές γέφυρες, σταθμοί, οδογέφυρες και αποχετευτικοί αγωγοί), ο εκσυγχρονισμός των τοπικών διασταυρώσεων, η ηλεκτροδότηση, καθώς και η αναβάθμιση των συστημάτων σηματοδότησης και επικοινωνιών.
Η ολοκλήρωση των εργασιών, εντός διαστήματος 48 μηνών σύμφωνα με το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα, θα επιτρέψει την κίνηση εμπορικών και επιβατικών τρένων με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ./ω και 160 χλμ./ω αντίστοιχα, σύμφωνα με τις πλέον σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ενώ το συνολικό μήκος του σιδηροδρομικού τμήματος θα μειωθεί από τα 44 χλμ. σήμερα στα 28,2 χλμ., περιλαμβάνοντας μάλιστα δύο (2) σήραγγες, οι οποίες πρόκειται να φτάνουν σε μήκος τα 12 χλμ.
Με αφορμή την ανάδειξη της εταιρείας ως οριστικού αναδόχου του έργου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, ανέφερε: "Πρόκειται για ένα ακόμη έργο το οποίο σηματοδοτεί το υψηλό επίπεδο εξειδικευμένης εμπειρίας που έχει αναπτύξει η ΑΚΤΩΡ στον τομέα των σιδηροδρομικών έργων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αξιοποιώντας το συγκριτικό πλεονέκτημα που διαθέτει στην κατασκευή και αναβάθμιση σύνθετων σιδηροδρομικών υποδομών, η ΑΚΤΩΡ μπορεί να ανταγωνιστεί επιτυχώς σε διεθνές επίπεδο, διεκδικώντας επάξια μέρος από τα μεγάλα έργα αναβάθμισης των σιδηροδρομικών μεταφορών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την ευρύτερη περιοχή".
Σημειώνεται πως τον Απρίλιο, η ΑΚΤΩΡ προχώρησε στην υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή οδικού έργου (Lot 3 της Περιφερειακής Οδού Βουκουρεστίου) με προϋπολογισμό €180 εκατ., ενώ διαθέτει ακόμη τέσσερα μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα υπό κατασκευή στη Ρουμανία, μεταξύ των οποίων οι αυτοκινητόδρομοι "Baia Mare – Sighetu Marmatiei” και "Sebes – Turda”, καθώς και τα σιδηροδρομικά τμήματα "Micasasa – Coslariu” και "Gurasada – Ilteu 2C”.
Πηγή: www.capital.gr
- Πόλεμος ΟΤΕ με ΔΕΗ για τα δίκτυα οπτικών ινών
- ΟΠΑΠ: Τιμή-στόχος τα 20 ευρώ από την Χρυσοχοΐδης ΑΧΕΠΕΥ
- «Ταύρος» για τη μετοχή της ΔΕΗ η Euroxx
- Ανεβάζει τον πήχη για Πειραιώς και Εθνική η Citi
- Αύριο οι υπογραφές για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Mytilineos: «Πράσινο φως» από τους μετόχους για την παράταση του «buyback»
- ΓΕΚ Τέρνα: Δωδέκατη περίοδος εκτοκισμού κοινού ομολογιακού δανείου 2018
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο