Αρχική | Πολιτική | Κοινωνία | Αυτά κατήγγειλαν οι καταναλωτές στην ΕΕΤΤ

Αυτά κατήγγειλαν οι καταναλωτές στην ΕΕΤΤ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Αυτά κατήγγειλαν οι καταναλωτές στην ΕΕΤΤ

Πρωταγωνίστησε και πέρσι η αμφισβήτηση χρεώσεων σε λογαριασμούς στις γραπτές καταγγελίες που έγιναν στην ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) από καταναλωτές, σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων του 2018 της Επιτροπής που παρέδωσε χθες ο πρόεδρός της καθηγητής Κωνσταντίνος Μασσέλος, συνοδευόμενος από τον Αντιπρόεδρο της Αρχής, Δρα Σπυρίδωνα Παντελή στον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα.

Ειδικότερα πέρσι ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών (ΤΕΚ) της ΕΕΤΤ διαχειρίστηκε συνολικά 11.863 γραπτά αιτήματα/καταγγελίες (έναντι 10.565 το 2017) από τα οποία 11.617 αφορούσαν σε θέματα τηλεφωνίας και Διαδικτύου και 246 σε ταχυδρομικές υπηρεσίες. Επίσης, ο ΤΕΚ διαχειρίστηκε σε ημερήσια βάση 80 περίπου τηλεφωνικά ερωτήματα / αιτήματα καταναλωτών.

Η πλειονότητα των γραπτών αιτημάτων/καταγγελιών για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες αφορούσε σε θέματα συνδυαστικής παροχής υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας, Διαδικτύου ή/και συνδρομητικής τηλεόρασης (45%). Έπονται οι καταγγελίες για την κινητή (18%) και τη σταθερή (16%) τηλεφωνία. Βασικότερο θέμα όλων των παραπάνω καταγγελιών 49,6% αποτέλεσε η αμφισβήτηση χρεώσεων σε λογαριασμούς (48% ήταν το 2017). Το 11,6% των καταγγελιών αφορούσε άρνηση/καθυστέρηση παροχής νέας σύνδεσης, 8,5% μη αποκατάσταση βλάβης και 15,6% αυθαίρετη ενεργοποίηση.

Πηγή: www.digitallife.gr

 

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text