Αρχική | Χρηματιστήριο | Εισηγμένες Εταιρίες | Ιntrakat: Ξεκινά το Φεβρουάριο η σιδηροδρομική γραμμή στα Σεπόλια - Στα 67 εκατ ευρώ το έργο

Ιntrakat: Ξεκινά το Φεβρουάριο η σιδηροδρομική γραμμή στα Σεπόλια - Στα 67 εκατ ευρώ το έργο

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Ιntrakat: Ξεκινά το Φεβρουάριο η σιδηροδρομική γραμμή στα Σεπόλια - Στα 67 εκατ ευρώ το έργο

Η κατασκευαστική διάρκεια του έργου, ανάδοχος του οπολίου είναι η κοινοπραξία Ιντρακατ - Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ, έχει οριστεί σε 52 μήνες
Στην τελική ευθεία μπαίνει η κατασκευή του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού έργου στη χώρα προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για την υπογειοποίηση της γραμμής στα Σεπόλια, οι εργασίες της οποία θα ξεκινήσουν μέσα στον επόμενο μήνα.
Η κατασκευαστική διάρκεια του έργου, ανάδοχος του οπολίου είναι η κοινοπραξία Ιντρακατ - Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ, έχει οριστεί σε 52 μήνες (4,5 χρόνια) πράγμα που σημαίνει ότι η ολοκλήρωση και απόδοση του σε λειτουργία εκτιμάται αρχικά για το 2024.
Η συνολική διάρκεια του έργου (με τη συντήρηση) είναι 88 μήνες.

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει την όψη της ευρύτερης περιοχής από την πλατεία Αττικής μέχρι τα Σεπόλια καθώς με την κατασκευή της σήραγγας οι σημερινές γραμμές και οι επικίνδυνες ισόπεδες διαβάσεις θα μετατραπούν σε χώρους πρασίνου και αναψυχής.
Με την υπογειοποίηση του τμήματος αυτού στην υποβαθμισμένη περιοχή των Σεπολίων η περιοχή θα σταματήσει να διαχωρίζεται σε δύο τμήματα (πάνω και κάτω από τις γραμμές) και στη θέση των γραμμών θα υπάρξουν πάρκα, ποδηλατόδρομοι και μία γενικότερη ανάπλαση της περιοχής. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής εδώ και 15 χρόνια.

Το κόστος του έργου είναι 66,58 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει την κατασκευή δίδυμης σήραγγας τετραπλού διαδρόμου 1,9 χλμ και έργο συνολικού μήκους 2,36 χλμ. που θα εξυπηρετεί τα υπεραστικά και προαστιακά τρένα.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» CEF (Connecting Europe Facility) 2014-2020.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, κατά τη διάρκεια της κατασκευής έχει προβλεφθεί να μην σταματήσει η λειτουργία των επίγειων γραμμών που σήμερα εξυπηρετούν τα τρένα.
Με την ολοκλήρωση του δυτικού τμήματος, θα μεταφερθεί η κίνηση των τρένων στις δύο υπογειοποιημένες γραμμές. Στη συνέχεια θα καταργηθεί και η ανατολική γραμμή για να κατασκευαστούν οι δύο υπόλοιπες υπόγειες γραμμές που θα ολοκληρώσουν το έργο.

Αξιζει να σημειωθεί πως το έργο απαιτεί ακρίβεια καθώς περνά ανάμεσα από τη Σήραγγα του Μετρό και τον μεγάλο αγωγό αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ.

Πηγή: www.bankingnews.gr
Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text