Στην τελική ευθεία μπαίνει η κατασκευή του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού έργου στη χώρα προϋπολογισμού 67 εκατ. ευρώ.
Ιntrakat: Ξεκινά το Φεβρουάριο η σιδηροδρομική γραμμή στα Σεπόλια - Στα 67 εκατ ευρώ το έργο
Η κατασκευαστική διάρκεια του έργου, ανάδοχος του οπολίου είναι η κοινοπραξία Ιντρακατ - Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ, έχει οριστεί σε 52 μήνες
Πρόκειται για την υπογειοποίηση της γραμμής στα Σεπόλια, οι εργασίες της οποία θα ξεκινήσουν μέσα στον επόμενο μήνα.
Η κατασκευαστική διάρκεια του έργου, ανάδοχος του οπολίου είναι η κοινοπραξία Ιντρακατ - Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ, έχει οριστεί σε 52 μήνες (4,5 χρόνια) πράγμα που σημαίνει ότι η ολοκλήρωση και απόδοση του σε λειτουργία εκτιμάται αρχικά για το 2024.
Η συνολική διάρκεια του έργου (με τη συντήρηση) είναι 88 μήνες.
Η κατασκευαστική διάρκεια του έργου, ανάδοχος του οπολίου είναι η κοινοπραξία Ιντρακατ - Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ, έχει οριστεί σε 52 μήνες (4,5 χρόνια) πράγμα που σημαίνει ότι η ολοκλήρωση και απόδοση του σε λειτουργία εκτιμάται αρχικά για το 2024.
Η συνολική διάρκεια του έργου (με τη συντήρηση) είναι 88 μήνες.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα έργο που θα αλλάξει την όψη της ευρύτερης περιοχής από την πλατεία Αττικής μέχρι τα Σεπόλια καθώς με την κατασκευή της σήραγγας οι σημερινές γραμμές και οι επικίνδυνες ισόπεδες διαβάσεις θα μετατραπούν σε χώρους πρασίνου και αναψυχής.
Με την υπογειοποίηση του τμήματος αυτού στην υποβαθμισμένη περιοχή των Σεπολίων η περιοχή θα σταματήσει να διαχωρίζεται σε δύο τμήματα (πάνω και κάτω από τις γραμμές) και στη θέση των γραμμών θα υπάρξουν πάρκα, ποδηλατόδρομοι και μία γενικότερη ανάπλαση της περιοχής. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής εδώ και 15 χρόνια.
Με την υπογειοποίηση του τμήματος αυτού στην υποβαθμισμένη περιοχή των Σεπολίων η περιοχή θα σταματήσει να διαχωρίζεται σε δύο τμήματα (πάνω και κάτω από τις γραμμές) και στη θέση των γραμμών θα υπάρξουν πάρκα, ποδηλατόδρομοι και μία γενικότερη ανάπλαση της περιοχής. Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελούσε αίτημα των κατοίκων της περιοχής εδώ και 15 χρόνια.
Το κόστος του έργου είναι 66,58 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει την κατασκευή δίδυμης σήραγγας τετραπλού διαδρόμου 1,9 χλμ και έργο συνολικού μήκους 2,36 χλμ. που θα εξυπηρετεί τα υπεραστικά και προαστιακά τρένα.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» CEF (Connecting Europe Facility) 2014-2020.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, κατά τη διάρκεια της κατασκευής έχει προβλεφθεί να μην σταματήσει η λειτουργία των επίγειων γραμμών που σήμερα εξυπηρετούν τα τρένα.
Με την ολοκλήρωση του δυτικού τμήματος, θα μεταφερθεί η κίνηση των τρένων στις δύο υπογειοποιημένες γραμμές. Στη συνέχεια θα καταργηθεί και η ανατολική γραμμή για να κατασκευαστούν οι δύο υπόλοιπες υπόγειες γραμμές που θα ολοκληρώσουν το έργο.
Αξίζει να αναφερθεί ότι, κατά τη διάρκεια της κατασκευής έχει προβλεφθεί να μην σταματήσει η λειτουργία των επίγειων γραμμών που σήμερα εξυπηρετούν τα τρένα.
Με την ολοκλήρωση του δυτικού τμήματος, θα μεταφερθεί η κίνηση των τρένων στις δύο υπογειοποιημένες γραμμές. Στη συνέχεια θα καταργηθεί και η ανατολική γραμμή για να κατασκευαστούν οι δύο υπόλοιπες υπόγειες γραμμές που θα ολοκληρώσουν το έργο.
Αξιζει να σημειωθεί πως το έργο απαιτεί ακρίβεια καθώς περνά ανάμεσα από τη Σήραγγα του Μετρό και τον μεγάλο αγωγό αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ.
Πηγή: www.bankingnews.gr
Άλλα άρθρα από Εισηγμένες Εταιρίες
- Απόβλητα: ΤΕΡΝΑ vs ΗΛΕΚΤΩΡ – Μεσόγειος για τη μονάδα 242 εκατ. ευρώ στην Κ. Μακεδονία
- Mytilineos: Με «σφραγίδα» ΥΠΑΝ η ταχεία αδειοδότηση στρατηγικής επένδυσης σε φωτοβολταϊκά
- ΟΛΘ: Αύξηση όλων των επιδόσεων το 2023 - Προτεινόμενο μέρισμα €1,3/μετοχή
- Revoil: Στα 2,1 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2023 - Στα 844,44 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις
- Lamda Development: Ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας – Πότε ολοκληρώνονται τα έργα στο Ελληνικό
- Παπουτσάνης: Κλείνει νέες παραγγελίες και επεκτείνεται στην Αφρική
- Jumbo: Αλμα κερδοφορίας 21,88% το 2023 – Στα 303 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
- Η αγορά χρειάζεται ακόμη μία ανοδική συνεδρίαση για να ισορροπήσει η ψυχολογία της
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η αγορά χρειάζεται ακόμη μία ανοδική συνεδρίαση για να ισορροπήσει η ψυχολογία της
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο