Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Ο Βακάκης (Jumbo) σήκωσε το "γάντι" της Κυριακής

Ο Βακάκης (Jumbo) σήκωσε το "γάντι" της Κυριακής

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Ο Βακάκης (Jumbo) σήκωσε το "γάντι" της Κυριακής

Tης Αλεξάνδρας Γκίτση

"Η θέση της συντεχνίας, μέρος της οποίας είμαστε και εμείς, είναι όχι μόνο να μην δουλεύουμε τις Κυριακές αλλά ιδανικά να σταματήσουμε να δουλεύουμε και τις Δευτέρες και τις Τετάρτες”. Αυτό είπε χθες στο περιθώριο της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της Jumbo ο διευθύνων σύμβουλος και μεγαλομέτοχος της, κ. Απόστολος Βακάκης ο οποίος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο η κυριακάτικη λειτουργία των καταστημάτων της αλυσίδας να επεκταθεί σε τουριστικές περιοχές όπου παρέχεται η δυνατότητα, βάσει νόμων, υπουργικών αποφάσεων κ.ά.

Όπως είπε η Κυριακάτικη λειτουργία καταστημάτων της αλυσίδας Jumbo απάντησε σε μια ανάγκη της κοινωνίας και των καταναλωτών. Και συμπλήρωσε "εάν η κοινωνία επιλέξει εις το όνομα των ανέργων ή στο όνομα των καταναλωτών να λειτουργήσει τις Κυριακές, εμείς θα ακολουθήσουμε δυσάρεστα και όχι ευχάριστα”.

Γιατί δυσάρεστα; Γιατί σύμφωνα με τον κ. Βακάκη, μόνο κόστος έχει για την εταιρεία του η λειτουργία των καταστημάτων της τις Κυριακές. Ωστόσο απέφυγε να απαντήσει ξεκάθαρα, σε ερώτηση του Capital.gr, ποιο ήταν το κόστος από τη λειτουργία των δύο καταστημάτων της τις Κυριακές, και πώς πήγε η κίνηση σε αυτά τις Κυριακές που έχουν ήδη λειτουργήσει.

Ο κ. Βακάκης υπεραμύνθηκε της απόφασής της αλυσίδας του να λειτουργούν τα καταστήματά της τις Κυριακές, στις τουριστικές περιοχές, και στάθηκε ιδιαίτερα στους εποχικούς υπαλλήλους, το 30% των οποίων διατήρησε τις συμβάσεις τους, όπως είπε απαντώντας σε ερώτηση του Capital.gr.

Επίσης ανέφερε πως η Jumbo ακολούθησε το ρεύμα αφού και άλλα καταστήματα στις συγκεκριμένες περιοχές ήταν ανοικτά τις Κυριακές, ενώ έκανε ειδική αναφορά στην πόλη των Χανίων, και συγκεκριμένα στο καθεστώς λειτουργίας την Κυριακή και τους διαχωρισμούς των επιχειρήσεων που επιτρέπεται να λειτουργούν με χωροταξικά κριτήρια.

Μίλησε για θέατρο του παραλόγου, όταν οι μισοί δουλεύουν και οι άλλοι μισοί δεν δουλεύουν τις Κυριακές. "Δεν έχουμε έπαρση, ούτε θα το παίξουμε μάγκες. Ακολουθούμε τις αποφάσεις που ελήφθησαν", είπε χαρακτηριστικά προσθέτοντας ότι οι εργαζόμενοι, αμείβονται περισσότερο τις Κυριακές.

Σε ό,τι αφορά στη νέα χρήση, ο κ. Βακάκης έκανε λόγο για έναν "εκνευριστικά θετικό Ιανουάριο" σημειώνοντας ωστόσο ότι αυτός ακολουθεί έναν "κακό" Δεκέμβριο. Κατά την πρόβλεψη το 2020 αναμένεται ανάπτυξη πωλήσεων της τάξης του 5%-6%, βασιζόμενη κυρίως στην παραδοχή πως δεν θα υπάρξει μεγάλη διακύμανση στη σχέση ευρώ- δολαρίου και ότι η ελληνική αγορά θα παραμείνει σταθερή. Πρόσθεσε πως η υπερβολή στη διαχείριση υποθέσεων που αφορούν την ένταση στα Ελληνοτουρκικά ενδεχομένως να επηρεάσει την καταναλωτική ψυχολογία.

Μιλώντας για τις επιδόσεις του ομίλου ο κ. Βακάκης χαρακτήρισε επιτυχία ότι στο εξάμηνο του 2019, που αποτελεί και αυτοτελή οικονομική χρήση, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 7,5% στα 512,5 εκατ. ευρώ.

Ο σχεδιασμός για τη φετινή χρονιά προβλέπει ότι μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου 2020, στο δίκτυο καταστημάτων θα προστεθεί ένα νέο κατάστημα στην Ελλάδα (9.000 τ.μ. περίπου). Όσον αφορά την Κύπρο πέρα από την έναρξη ενός νέου υπερ- καταστήματος στην Λευκωσία (11.000 τ.μ. περίπου) θα ξεκινήσει και το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Επίσης, θα λειτουργήσει στην Craiova (12.000 τ.μ. περίπου), στη Ρουμανία ένα νέο ιδιόκτητο κατάστημα ενώ στο ίδιο συγκρότημα θα στεγαστούν αποθήκες και οι υπηρεσίες για το e - jumbo της Ρουμανίας (33.000 τ.μ. περίπου). Ο όμιλος, μέσω συνεργασιών, έχει παρουσία με 26 καταστήματα που φέρουν το σήμα της JUMBO, σε 6 χώρες (Αλβανία, Κόσσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία και Μαυροβούνιο).

Πηγή: capital.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text