Facebook, Amazon και Apple ξόδεψαν ποσά-ρεκόρ για lobbying το 2019
Η Facebook, η Amazon.com Inc. και η Apple δαπάνησαν ποσά-ρεκόρ για lobbyins το 2019, με το κοινωνικό δίκτυο του Mark Zuckerberg να δίνει τα περισσότερα με στόχο την επιρροή στην Ουάσιγκτον, σύμφωνα με στοιχεία που κατατέθηκαν την Τρίτη.
Αναλυτικότερα, η Facebook δαπάνησε 16,7 εκατ. δολάρια πέρυσι, ήτοι πολύ περισσότερα από τα 12,6 εκατ. δολάρια του 2018. Η Amazon δαπάνησε 16,1 εκατ. δολάρια το 2019 από 14,4 εκατ. δολάρια έναν χρόνο πριν, ενώ η Apple αφιέρωσε 7,4 εκατ. δολάρια, από 6,7 εκατ. δολάρια το 2018 και 7,2 εκατ. δολάρια το 2017.
Οι άλλες δύο εταιρείες της λεγόμενης ομάδας FAANG -Netflix και Google- δεν δαπάνησαν ποσά-ρεκόρ για lobbying το 2019. Η Netflix έδωσε 850.000 δολάρια ενώ η θυγατρική της Alphabet δαπάνησε 11,8 εκατ. δολάρια, εν μέσω αναδιοργάνωσης των προσπαθειών lobbying.
Τα ποσά αυτά -που για κάποιες εταιρείες είχαν φτάσει σε άνευ προηγουμένου επίπεδα ήδη από το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους- εμφανίζονται σε μια περίοδο που οι μεγάλες εταιρείες της τεχνολογίας βρίσκονται στο στόχαστρο πολιτικών και ρυθμιστικών αρχών.
Το 2019 εισήχθησαν στο Κογκρέσο μια σειρά από νομοσχέδια που στοχεύουν στις εταιρείες τεχνολογίας και άπτονται θεμάτων όπως η ιδιωτικότητα, η λογοκρισία, η ασφάλεια, οι αλγόριθμοι, η αναγνώριση προσώπου κ.α.
Εκπρόσωπος της Amazon σχολίασε την Τετάρτη ότι ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου "αναζητά πάντα τρόπους να καινοτομεί" για τους πελάτες και ότι η ομάδα της στην Ουάσιγκτον "εστιάζει στο να διασφαλίσει ότι χειριζόμαστε ζητήματα που είναι σημαντικά για τους πελάτες μας, τους υπαλλήλους μας και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής". Εκπρόσωπος της Facebook αρνήθηκε να σχολιάσει.
Πηγή: capital.gr
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο