Αρχική | Προηγ. Τεύχη | Χ&Α - 213 | Άκτωρ - Άβαξ

Άκτωρ - Άβαξ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

(8/1/2020) - Το πράσινο φως για να ξεκινήσει η επόμενη φάση του διαγωνισμού για το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, έδωσε το διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό στην επιτροπή του διαγωνισμού.  Ο χρόνος ολοκλήρωσης εξαρτάται από τις προσφυγές που τυχόν υπάρξουν από τους υποψήφιους. Η γραμμή 4 του Μετρό, είναι το μεγαλύτερο νέο δημόσιο έργο με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020 (μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ) καθώς το αρχικό της κόστος έχει υπολογιστεί σε 1,45 δισ.ευρώ ενώ αν προστεθεί και το ΦΠΑ τότε το κόστος ανέρχεται στα 1,8 δισ ευρώ, με το 75% της χρηματοδότησης να προέρχεται από κεφάλαια του ΕΣΠΑ. (εδώ) Παράλληλα, για την Άκτωρ, θέμα  ημερών φέρεται να είναι η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης της μαρίνας του Αλίμου με την Ακτωρ Παραχωρήσεις. Στο ΤΑΙΠΕΔ αναμένουν την καταβολή του τιμήματος των 57,5 εκατ. ευρώ με το οποίο η Ακτωρ είχε αναδειχθεί πλειοδότρια στα μέσα Απριλίου για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης της μαρίνας για περίοδο 40 ετών. (εδώ)  Η συνολική απόδοση της μετοχής για το 2019 ήταν 36,82%. Η μετοχή κατέχεται από 35 Αμοιβαία Κεφάλαια. Δείτε οικονομικά στοιχεία της εταιρίας (εδώ).

 

Επιστροφή στα περιεχόμενα
Δείτε τους συνδέσμους για παλαιότερα τεύχη (εδώ
Δείτε την ύλη των παλαιότερων τευχών (εδώ)


Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text