ΟΛΠ: Ξεκινά η επένδυση για την κρουαζιέρα
Το σημαντικότερο γεγονός του 2020 θεωρείται η αναμενόμενη έναρξη των έργων της επέκτασης του λιμένος Πειραιά, με προϋπολογισμό 120 εκατ. ευρώ για την εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας, η οποία ξεκινά αύριο Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου.
Η κατασκευή των νέων υποδομών που θα αυξήσει κατά δύο τις θέσεις παραβολής για κρουαζιερόπλοια άνω των 300 μέτρων, θέτει τις προϋποθέσεις για την προσέλκυση νέων δρομολογίων στην ευρύτερη περιοχή και την περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς.
Με βάση τα στοιχεία της CLIA, η αγορά κρουαζιέρας το 2019 αναμένεται να φτάσει στους 30 εκατ. επιβάτες έναντι 28,5 εκατ. το 2018. Οι προοπτικές για το 2020 με βάση τη διακίνηση του 2019 είναι θετικές. Τέλος, οι προκρατήσεις θέσεων κρουαζιερόπλοιων στον Πειραιά για το 2020 καταγράφουν ήδη αύξηση 14% έναντι του 2019.
Πηγή: www.reporter.gr
- «Ταύρος» για Jumbo και ΟΠΑΠ η HSBC - Οι τιμές στόχοι
- Alpha Trust Ανδρομέδα: Εγκρίθηκε μέρισμα €0,30/μετοχή για τη χρήση 2023
- Lamda Development: Πώληση 5 οικοπέδων με 2.000 ευρώ/τ.μ. στο Ελληνικό
- ΟΠΑΠ: Έβδομη περίοδος εκτοκισμού Κοινού Ομολογιακού Δανείου
- Βιομηχανία: Συνωστισμός deal για «πράσινo» ρεύμα - «Λευκός καπνός» ΔΕΗ με Viohalco και ΤΙΤΑΝ
- Epsilon Net: Το πλάνο για τζίρο 150 εκατ. και η συνεργασία με την ΕΤΕ
- Jumbo: Ποια προϊόντα δεν θα μπουν ποτέ στα ράφια της αλυσίδας
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο