ΠΟΠΕΚ: Γιατί δεν ακολουθεί τις διεθνείς τιμές η βενζίνη στην Ελλάδα
Η μεγάλη πτώση των διεθνών τιμών του πετρελαίου ανέδειξε για άλλη μία φορά την ανισόρροπη διαμόρφωση των λιανικών τιμών στις αντλίες των πρατηρίων, επισημαίνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (Π.Ο.Π.Ε.Κ.).
Η Ομοσπονδία τονίζει για πολλοστή φορά ότι ο ανταγωνισμός στα πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας λειτουργεί απόλυτα.
Τα πρατήρια και όλη η αλυσίδα της αγοράς καυσίμων συνεχίζουν απρόσκοπτα τη λειτουργία τους και καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες της αγοράς.
Δυστυχώς όμως, οι αυξομειώσεις των διεθνών τιμών του πετρελαίου επηρεάζουν μόνον το 30% της τελικής τιμής των πετρελαιοειδών προϊόντων στην Ελλάδα, γιατί το υπόλοιπο 70% είναι φόροι αλλά και διάφορες άλλες επιβαρύνσεις, που παραμένουν σταθερές και δεν επηρεάζονται καθόλου από την διαμόρφωση των διεθνών τιμών.
Η Π.Ο.Π.Ε.Κ. επισημαίνει ότι αν η πτωτική πορεία των διεθνών τιμών του πετρελαίου συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα και δεν μειωθεί ο Ε.Φ.Κ στα πετρελαιοειδή προϊόντα, τα πρατήρια Παροχής καυσίμων και Ενέργειας θα πρέπει να μετονομαστούν σε Πρατήρια είσπραξης φόρων και παροχής καυσίμων.
Πηγή: euro2day.gr
- Οικονομία: Οι «νάρκες» για την επόμενη μέρα- Τα σημεία αιχμής
- Κ. Χατζηδάκης: Μειώνονται στο μισό οι προμήθειες για συναλλαγές μέσω POS έως 10 ευρώ
- ΟΔΔΗΧ: Η έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Νέα έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Γερμανοί και Αμερικανοί τροφοδότησαν τον τουρισμό τον Φεβρουάριο
- Οι νέοι στόχοι του 2024: Πρωτογενές πλεόνασμα 2,2% με ΑΕΠ στα 231 δισ. ευρώ – Στο 154,1% φέτος το χρέος
- Συμφωνία Ελλάδας – Κίνας για ανάληψη πρωτοβουλιών στον πρωτογενή τομέα
- Πλαστικά Θράκης: Το 2023 ήταν μία "κανονική" χρονιά για την εταιρία - Ανάλογη αναμένεται να είναι και το 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Πλαστικά Θράκης: Το 2023 ήταν μία "κανονική" χρονιά για την εταιρία - Ανάλογη αναμένεται να είναι και το 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο