Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Αντισώματα στο Covid 19 εμφανίζει ο όμιλος Σαράντη χάρη στο δίκτυο των ΣΜ

Αντισώματα στο Covid 19 εμφανίζει ο όμιλος Σαράντη χάρη στο δίκτυο των ΣΜ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Αντισώματα στο Covid 19 εμφανίζει ο όμιλος Σαράντη χάρη στο δίκτυο των ΣΜ

Με διψήφιο ποσοστό τρέχουν οι πωλήσεις του ομίλου Σαράντη καθώς το βασικό κανάλι  διανομής είναι οι αλυσίδες σουπερ μάρκετ και μέσα από αυτό πραγματοποιείται το 90%  των πωλήσεων της εγχώριας αγοράς.

Ωστόσο τα μέτρα για τον περιορισμό του Covid 19 όπως όλα δείχνουν θα χτυπήσει την αγορά των καλλυντικών και της προσωπικής φροντίδας καθώς το δίκτυο διανομής αφορά πιο εξειδικευμένα πολυώροφα καταστήματα.

Τα  στοιχεία της Nielsen εμφανίζουν ότι οι πωλήσεις των προϊόντων τη  προσωπικής φροντίδας αυξήθηκαν  41,4% ,τα προϊόντα καθαρισμού για το σπίτι  σημειώνουν άνοδο 49,2% και ειδικότερα τα απολυμαντικά ενισχύθηκαν κατά 112%, και  αυτά που προορίζονται  για την  τουαλέτα κατά 98%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του ομίλου Σαράντη στην Ελλάδα αντιπροσωπεύουν  το 1/3 του συνόλου ενώ τα 2/3  προέρχονται από χώρες του εξωτερικού.

Η κρίση που έφερε  η εμφάνιση του κορωνοιού ενεργοποίησε το κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων, το οποίο σήμερα αντιστοιχεί μόλις στο 1% των συνολικών πωλήσεων και αναμένεται  να πολλαπλασιαστούν  οι πωλήσεις  όσο  τα καταστήματα παραμένουν κλειστά .

Πηγή από τον όμιλο Σαράντη υποστηρίζει στο ενδεχόμενο παράτασης των μέτρων κατά   του Covid 19 πιθανότατα θα αυξηθούν  οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αλλά ακόμη  κινούνται  σε χαμηλά επίπεδα.

Από την πλευρά της η επενδυτική κοινότητα αναμένει με ενδιαφέρον τα οικονομικά αποτελέσματα ου 2019  τα οποία να σημειωθούν  θα ανακοινωθούν στις 2 Απριλίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο τζίρος θα έχει ξεπεράσει τα  360 εκατ. ευρώ  και η κερδοφορία του ομίλου εκτιμάται ότι  σημειώσει άνοδο σε διψήφιο ποσοστό.

Ο τζίρος του 2018  έφτασε  τα  344 εκατ. ευρώ και τα καθαρά  κέρδη σε 32 εκατ  ευρώ.

Στο  πρώτο τρίμηνο του 2019, ο τζίρος  είχε ανέλθει στα 124,9 εκατ. ευρώ τα λειτουργικά  κέρδη είχαν διαμορφωθεί ε 11,8 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σε 4,5 εκατ. ευρώ.

Η συνεισφορά των καλλυντικών ευρείας διανομής ανέρχεται στο 44,05% σε ετήσια βάση και  οι πωλήσεις των προϊόντων οικιακής χρήσης φτάνουν το 37% σε δωδεκάμηνη  χρήση.

Η άσκηση για την  πορεία του πρώτου τριμήνου βρίσκεται σε εξέλιξη για τα μεγέθη του ομίλου τα μέχρι σήμερα δείχνουν ότι υπάρχουν  ισχυρά … αντισώματα χάρη  στο δίκτυο των σούπερ  μάρκετ που παραμένει ανοιχτό αλλά και  στη μερική αποθεματοποίηση  που έκανε η καταναλωτική  κοινότητα σε  καλλυντικά.

Πηγή: bankingnews.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text