Αρχική | Χρηματιστήριο | Εισηγμένες Εταιρίες | Στήριξη σε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από βασικούς μετόχους

Στήριξη σε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από βασικούς μετόχους

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Στήριξη σε ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από βασικούς μετόχους

Μήνυμα εμπιστοσύνης στις προοπτικές του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, εν μέσω των σοβαρών αναταράξεων που προκαλεί η επιδημία του κορωνοϊού, θέλουν να δώσουν οι δύο βασικοί μέτοχοι, με την απόκτηση του ποσοστού, γύρω στο 7%, που είχε διατηρήσει ο επενδυτικός όμιλος York Capital.

Χθες, μέσω δύο συναλλαγών σε πακέτα, οι Ολλανδοί της Reggeborgh Invest αύξησαν το ποσοστό τους από 27% σε άνω του 32% ενώ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης ανέβασε το ποσοστό του σε επίπεδα κοντά στο 16%, αποκτώντας περίπου 1,85 εκατ. μετοχές έναντι 9,2 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση του ομίλου υποστηρίζει από την πρώτη στιγμή που άρχισε η κρίση με τον κορωνοϊό πως θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε «να συνεχιστεί απρόσκοπτα το επενδυτικό πρόγραμμα» που ξεπερνά τα 3 δισ. ευρώ, με τα περίπου 1,5 δισ. να αφορούν τον κλάδο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ). Την προηγούμενη εβδομάδα είχε ανακοινώσει και συμφωνία για την εξαγορά αδειοδοτημέων και υπό αδειοδότηση αιολικών πάρκων του ομίλου RF Energy, σε μια επένδυση που θα φτάσει τα 550 εκατ. ευρώ.

Εκτός των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ), ο όμιλος προχωράει τις διαδικασίες για την κατασκευή της μονάδας συνδυασμένου κύκλου φυσικού αερίου (CCGT), ισχύος 660 MW, στην Κομοτηνή, με το ύψος της επένδυσης να ανέρχεται στα 300 εκατ. ευρώ.

Πρόσφατα ξεκίνησε να μετράει αντίστροφα και ο χρόνος για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου με την ΤΕΡΝΑ να αναμένει ορισμένες αδειοδοτήσεις προκειμένου να ξεκινήσει ουσιαστικά τις εργασίες κατασκευής. Ο όμιλος συμμετέχει, μαζί με την ινδική GMR Airports και το ελληνικό δημόσιο, στην εταιρεία διαχείρισης του νέου αεροδρομίου.

Στο μέτωπο των έργων, η διοίκηση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναμένει και την ολοκλήρωση των συζητήσεων μεταξύ κυβέρνησης και Κομισιόν ώστε να προχωρήσει η κατασκευή του βόρειου τμήματος του οδικού άξονα Ε65 (Αξονας Κεντρικής Ελλάδας). Ο όμιλος κατασκευάζει αυτή την περίοδο το νότιο τμήμα, ενώ έχει παραδώσει το κεντρικό κομμάτι του οδικού δικτύου.

Σε εξέλιξη βρίσκεται και ο διαγωνισμός για την παραχώρηση άδειας καζίνο στο Ελληνικό με τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να συμμετέχει στην κοινοπραξία υπό την αμερικανική Mohegan που έχει περάσει στο επόμενο στάδιο.

Η ολοκλήρωση του διαγωνισμού συνδέεται και με τις τυχόν προσφυγές που αναμένεται να καταθέσει η επίσης αμερικανική Hard Rock που αποκλείστηκε από το διαγωνισμό.

Η διοίκηση του ομίλου επαναλαμβάνει με κάθε ευκαιρία και την ανάγκη νομοθετικών ρυθμίσεων ώστε να προχωρήσουν και οι επενδύσεις σε έργα αποθήκευσης καθαρής ενέργειας, όπως ο υβριδικός σταθμός Αμαρίου στην Κρήτη και το έργο αντλησιοταμίευσης στην Αμφιλοχία. Οπως έχει επισημάνει «πρόκειται για δύο εξαιρετικά σημαντικές επενδύσεις της τάξης των 800 εκατ. ευρώ, απαραίτητες για την εξισορρόπηση των δικτύων μεταφοράς και τη μετάβαση σε μια οικονομία χωρίς άνθρακα».

Οπως προαναφέρθηκε, οι ήδη δρομολογημένες επενδύσεις σε ΑΠΕ, περιβάλλον, κ.α., σε συνδυασμό με τα νέα αιολικά πάρκα στην Εύβοια, ανεβάζουν το συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα της θυγατρικής Tέρνα Eνεργειακή στο 1,5 δισ. ευρώ.

Πηγή: euro2day.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text