Απώλεια εσόδων 290 εκατ. στην ακτοπλοΐα το 2020
Το 2020 η απώλεια εσόδων των ακτοπλοϊκών εταιρειών που εξυπηρετούν τα νησιά του Αιγαίου, την Κρήτη και τα νησιά Ιονίου θα ξεπεράσει τα 290.000.000€, δηλαδή αναμένεται μείωση 45,12%.
Η κατάσταση αυτή ήδη παίρνει διαστάσεις και απειλείται ο κλάδος μας με κατάρρευση η οποία θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στις ακτοπλοϊκές μας συγκοινωνίες, όχι μόνο την τρέχουσα περίοδο, αλλά και την περίοδο μετά την κρίση.
Από τον ΣΕΕΝ κατετέθη αίτημα προς τον Υπουργό Ναυτιλίας κ. Ι. Πλακιωτάκη για τον χαρακτηρισμό των ελαχίστων αναγκαίων δρομολογίων που πρέπει να εκτελούνται κάτω από τις σημερινές συνθήκες για την εξυπηρέτηση των νησιών μας, ως Δρομολογίων Δημόσιας Υπηρεσίας και την υπογραφή σχετικών συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας με τα πλοία τα οποία έχουν σήμερα δρομολογιακές υποχρεώσεις.
Το σκεπτικό της πρότασης βασίζεται:
Στο ανύπαρκτο επιβατικό μεταφορικό έργο όλων των δρομολογίων που εκτελούνται σήμερα (μείωση 90%), χωρίς καμία προοπτική βελτίωσης τουλάχιστον μέχρι τέλος Μαΐου.
Στην καθημερινή μείωση των εμπορευματικών μεταφορών με πρόβλεψη περαιτέρω μείωσης στο 40% την τρέχουσα εβδομάδα.
Στο γεγονός ότι όλα τα δρομολόγια που εκτελούνται σήμερα συγκεντρώνουν τα χαρακτηριστικά των δρομολογίων (και μάλιστα με σχεδόν μηδενική επιβατική κίνηση) τα οποία σήμερα χαρακτηρίζονται ως Δημόσια Υπηρεσία, συνεπώς πρέπει να αντιμετωπιστούν σύμφωνα με την μέχρι σήμερα ακολουθούμενη πρακτική.
Στην αναγκαιότητα εξυπηρέτησης των νησιών για τη διατήρηση της συνοχής της Χώρας, την εξυπηρέτηση έστω και αυτών των ελάχιστων επιβατών, για την τροφοδοσία των νησιών και την αντιμετώπιση προβλημάτων που έχουν σχέση με το μεταναστευτικό.
Στην επί της ουσίας επιβολής υποχρέωσης στα πλοία των Εταιρειών μας για την εκτέλεση των απαραίτητων δρομολογίων.
Απαραίτητη προϋπόθεση τίθεται ο καθορισμός των ελάχιστων δρομολογίων τα οποία πρέπει να εκτελούνται σήμερα μετά από συνεννόηση με την αρμόδια υπηρεσία του ΥΝΑΝΠ ( η διαδικασία αυτή είναι ήδη σε εξέλιξη).
Πηγή: euro2day.gr
- Μπήκαν 5 λουκέτα σε εργοστάσια στην Ελλάδα σε ένα χρόνο
- Ανάλυση ETE: Τριών ταχυτήτων οι επιδόσεις του 2023 – Κερδίζει έδαφος η «νέα οικονομία»
- Σπάει τα κοντέρ η οικοδομή - Πρωταθλήτρια Ευρώπης στις αποδόσεις ακινήτων η Αθήνα
- Άσχημο ξεκίνημα έτους στα σούπερ μάρκετ, μόνο 2,3% η αύξηση των πωλήσεων
- Στα 17,56 δισ. οι δαπάνες για την υγεία – Πληρώνουμε 5,9 δισ. από την τσέπη μας
- Πρωταθλήτρια Ευρώπης για το 2023 η Ελλάδα στην αύξηση του πραγματικού κατά κεφαλήν ΑΕΠ
- Ρεκόρ στις μεταβιβάσεις ακινήτων παρά την άνοδο των τιμών στην κτηματαγορά
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο