Αρχική | Οικονομία | Ευρωπαϊκή Οικονομία | Γερμανία: Οι αγορές "πανικού' οδήγησαν σε άλμα τις πωλήσεις λιανικού

Γερμανία: Οι αγορές "πανικού' οδήγησαν σε άλμα τις πωλήσεις λιανικού

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Τα γερμανικά νοικοκυριά που στόκαραν καθημερινά τα απαραίτητα εν όψει του αναμενόμενου lockdown και των μέτρων καραντίνας, οδήγησαν σε άλμα τις πωλήσεις λιανικής στη Γερμανία, υψηλότερα των προσδοκιών τον Φεβρουάριο.

Σε ετήσια βάση, οι πωλήσεις λιανικής αυξήθηκαν 6,4% σε προσαρμοσμένη βάση, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για αύξηση μόλις 1,5%.

Σε μηνιαία βάση οι πωλήσεις αυξήθηκαν 1,2%.

Η αύξηση της ζήτησης από τα νοικοκυριά που προετοιμάζονταν για τον περιορισμό εξόδου και για πιθανή καραντίνα, έχει ήδη οδηγήσει σε ελλείψεις χαρτιού υγείας σε όλη τη Γερμανία και προκάλεσε αγορές πανικού.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε γενικές γραμμές, αλλά η αύξηση ήταν ιδιαίτερα ισχυρή στα τρόφιμα, στα ποτά, και στον καπνό, όπου τα έσοδα διαμορφώθηκαν 7,8% υψηλότερα από ό,τι τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους.

Τα σούπερ-μάρκετ ήταν οι κύριοι οφελημένοι, με τα έσοδα τους να ενισχύονται 8,35 έναντι της αύξησης των ειδικών επιχειρήσεων λιανικής κατά 3,5%.

Τα στοιχεία λιανικής είναι ένα σπάνιο ‘φως’ για την μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, η οποία έχει πληγεί από τον κορονοϊό και αναμένεται να περιέλθει σε ύφεση αυτό το έτος.

Οι πωλήσεις προϊόντων εκτός τροφίμων αυξήθηκαν επίσης κατακόρυφα, κατά 5,6% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους, σε πραγματικούς όρους.

Ισχυρή αύξηση σημείωσαν επίσης και οι online παραγγελίες, με τα έσοδα να αυξάνονται 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Οι επιχειρήσεις φαρμακείου και καλλυντικών είδαν επίσης τις πωλήσεις τους να αυξάνονται 6,6%

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text