Η βιομηχανία της ομορφιάς στη μάχη παραγωγής υγειονομικού υλικού
Μια βόλτα στα ράφια των σούπερ μάρκετ αρκεί για να δει κάποιος ότι σταδιακά επιστρέφουν κωδικοί με αντισηπτικά και μάλιστα με κανονικές τιμές μετά το ξεπέταγμα που είχαν.
Στην ισορρόπηση της αγοράς μέχρι στιγμής συνέβαλε τόσο η ενεργοποίηση πολλών εταιριών και η εκχώρηση κατασχεμένης αλκοόλης στην παραγωγή προϊόντων όσο και το άρθρο 21 της ΠΝΠ που απαγορεύει τη λήψη περιουσιακών ωφελημάτων που αφορούν την πώληση οποιουδήποτε αγαθού ή υπηρεσίας που είναι απαραίτητο για την υγεία, τη διατροφή, τη μετακίνηση και την ασφάλεια του καταναλωτή, ιδίως δε φαρμακευτικών προϊόντων, μέσων ατομικής προστασίας και προσωπικής υγιεινής, όπως χειρουργικών μασκών, αντισηπτικών υγρών και άλλων υλικών απολύμανσης, εφόσον τα ωφελήματα αυτά υπερβαίνουν την αξία της παροχής.
Έτσι ένα αντισηπτικό των 100ml πριν από την 1η Φεβρουαρίου είχε λιανική τιμή τα 2,5 ευρώ και το κόστος για τον πωλητή ήταν στα 2 ευρώ με βάση την ΠΝΠ πρέπει να διατηρηθεί το μικτό περιθώριο κέρδους στο 25% για την ίδια κατηγορία προϊόντος. Με τη νέα παραγγελία προϊόντος και στη ίδια ποσότητα η λιανική τιμή στην περίπτωση να διαμορφωθεί στα 8 ευρώ θα πρέπει η εταιρεία να προσκομίσει τιμολόγια κόστους στα επίπεδα των 6,4 ευρώ για να παραμείνει το μικτό περιθώριο του 25% που ήταν πριν της 1ης Φεβρουαρίου. Επιπλέον με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου καθορίστηκαν διαδικασίες γρήγορης αδειοδότησης για τις εταιρίες που ενδιαφέρονται.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες, 60 ελληνικές εταιρείες από τον κλάδο των καλλυντικών και της φαρμακοβιομηχανίας έχουν καταθέσει αίτηση στον ΕΟΦ για να ξεκινήσουν διαδικασία παραγωγής αντισηπτικών για τη λιανική. Έτσι οι εταιρείες όπως η Fresh Line, η ZΥΛΙΕΤ ΑΡΜΑΝΤ, η Γ. Παχωπός, η Ε., Farmeco A.E., η Rovel A.E., η Cosmetia - Σακελλαρίου ΑΒΕΕ έχουν καταθέσει σχετική αίτηση ενώ ήδη έχουν λάβει ήδη σχετική έγκριση εταιρείες, όπως ο Παπουτσάνης και ο Γρ. Σαράντης, οι οποίες για την παραγωγή αντισηπτικών.
Και διεθνώς πάντως κολοσσοί έχουν μπει σε διαδικασία παραγωγής υγειονομικού υλικού αλλά και μασκών (εταιρία Armani). Έτσι ο όμιλος LVMH, που διαθέτει τα Brands (Christian Dior, Guerlain και Givenchy) έχει ξεκινήσει την παραγωγή αντισηπτικών. Αντίστοιχα και ο όμιλος L’Oreal στο πλαίσιο ενός Πανευρωπαϊκού Προγράμματος Αλληλεγγύης με στόχο την υποστήριξη φορέων που μάχονται κατά του κορονοϊού όπως νοσοκομεία, γιατροί και φαρμακεία, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αλλά και διανομείς τροφίμων και ΜΚΟ, έχει παράξει υλικό. Τέλος και η La Roche-Posay δεσμεύθηκε να εξοπλίσει με αντισηπτικά χεριών συνεργαζόμενα νοσοκομεία, φαρμακεία και γιατρούς στην Ελλάδα, ενώ η Garnier θα δωρίσει αντισηπτικά χεριών σε εργαζόμενους στα super market με τα οποία συνεργάζεται, μόλις τα εργοστάσια του ομίλου παραδώσουν τα σχετικά προϊόντα.
Πηγή: Reporter.gr
- Απόβλητα: ΤΕΡΝΑ vs ΗΛΕΚΤΩΡ – Μεσόγειος για τη μονάδα 242 εκατ. ευρώ στην Κ. Μακεδονία
- Mytilineos: Με «σφραγίδα» ΥΠΑΝ η ταχεία αδειοδότηση στρατηγικής επένδυσης σε φωτοβολταϊκά
- ΟΛΘ: Αύξηση όλων των επιδόσεων το 2023 - Προτεινόμενο μέρισμα €1,3/μετοχή
- Revoil: Στα 2,1 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2023 - Στα 844,44 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις
- Lamda Development: Ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας – Πότε ολοκληρώνονται τα έργα στο Ελληνικό
- Παπουτσάνης: Κλείνει νέες παραγγελίες και επεκτείνεται στην Αφρική
- Jumbo: Αλμα κερδοφορίας 21,88% το 2023 – Στα 303 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
- Η αγορά χρειάζεται ακόμη μία ανοδική συνεδρίαση για να ισορροπήσει η ψυχολογία της
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η αγορά χρειάζεται ακόμη μία ανοδική συνεδρίαση για να ισορροπήσει η ψυχολογία της
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο