Αυτοί οι κλάδοι άντεξαν στον κοροναϊό κι έχουν κέρδη
Υπηρεσίες courier, εγχώριες βιοτεχνίες παραγωγής αντισηπτικών και ειδών ατομικής προστασίας, φαρμακεία, ταχυφαγεία και συνοικιακά παντοπωλεία με κατ' οίκον διανομή, σουπερμάρκετ ζουν στιγμές (εμπορικής) δόξας. Διανύοντας ήδη την τρίτη εβδομάδα καραντίνας και την τέταρτη με κλειστές επιχειρήσεις, ταυτόχρονα με την εξάπλωση του κορωνοϊού αυξάνεται η ανησυχία επαγγελματιών και υπαλλήλων για το μέλλον μιας σειράς κλάδων. Ο τουρισμός, η εστίαση, η ψυχαγωγία είναι μερικά από τα πεδία που ο COVID-19 έχει σαρώσει στο πέρασμά του. Στον αντίποδα, υπηρεσίες courier, εγχώριες βιοτεχνίες παραγωγής αντισηπτικών και ειδών ατομικής προστασίας, φαρμακεία, ταχυφαγεία και συνοικιακά παντοπωλεία με κατ' οίκον διανομή, σουπερμάρκετ ζουν στιγμές (εμπορικής) δόξας!
Την παραπάνω διαπίστωση - ιδίως σε ό,τι αφορά το οργανωμένο λιανεμπόριο - έρχεται να επιβεβαιώσει έρευνα της εταιρείας Nielsen, σύμφωνα με την οποία στην προ κορωνοϊού εποχή (μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου) τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίαζαν συγκρατημένη θετική τάση στο 1,8%, με την αύξηση να εκτοξεύεται στο 24,1% από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου μέχρι και τις 15 Μαρτίου! Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στην περίοδο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν τα προϊόντα οικιακής χρήσης καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο 18,9% και 13,2% αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν τα τρόφιμα και τα ποτά στο 8,9%. Πέραν των παραπάνω, άνθηση γνωρίζουν και άλλες, εναλλακτικές μορφές επιχειρηματικότητας, οι οποίες, παρότι προϋπήρχαν, κατάφεραν εν μέσω πανδημίας να καθιερωθούν στη συνείδηση των πολιτών-καταναλωτών, προεξοφλώντας μια επιπλέον αλλαγή που θα φέρει η τρέχουσα δοκιμασία στις ζωές όλων μας. Με το καθεστώς περιορισμού των μετακινήσεων και την απομόνωση στο σπίτι να μην αφήνουν πολλά περιθώρια για ψυχαγωγία, τα βιβλία αποτελούν μια από τις λίγες ευχάριστες διεξόδους από τη ζοφερή πραγματικότητα και τον ορυμαγδό αρνητικών ειδήσεων της μονοθεματικής πια τηλεόρασης. Τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία με προσφορές και εκπτώσεις που αγγίζουν έως και το 80% παρέχουν «αποδράσεις» σε όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν νοητά, ενώ αυξημένη είναι και η ζήτηση από τους χρήστες έξυπνων κινητών για εφαρμογές που είτε τους ψυχαγωγούν είτε διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.
Πηγή:tanea.gr
- Οικονομία: Οι «νάρκες» για την επόμενη μέρα- Τα σημεία αιχμής
- Κ. Χατζηδάκης: Μειώνονται στο μισό οι προμήθειες για συναλλαγές μέσω POS έως 10 ευρώ
- ΟΔΔΗΧ: Η έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Νέα έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Γερμανοί και Αμερικανοί τροφοδότησαν τον τουρισμό τον Φεβρουάριο
- Οι νέοι στόχοι του 2024: Πρωτογενές πλεόνασμα 2,2% με ΑΕΠ στα 231 δισ. ευρώ – Στο 154,1% φέτος το χρέος
- Συμφωνία Ελλάδας – Κίνας για ανάληψη πρωτοβουλιών στον πρωτογενή τομέα
- Η σημασία της 6ης συνεχόμενης ανοδικής συνεδρίασης, αμέσως μετά μία αποτυχημένη απόπειρα διόρθωσης
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η σημασία της 6ης συνεχόμενης ανοδικής συνεδρίασης, αμέσως μετά μία αποτυχημένη απόπειρα διόρθωσης
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο