Αρχική | Οικονομία | Ελληνική Οικονομία | Επιβραδύνεται η αύξηση πωλήσεων στα σούπερ

Επιβραδύνεται η αύξηση πωλήσεων στα σούπερ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Επιβραδύνεται η αύξηση πωλήσεων στα σούπερ

Σταθερά ανοδικές, ωστόσο, μειούμενες σε σχέση με το αρχικό διάστημα εμφάνισης της υγειονομικής κρίσης εμφανίζονται οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετς, σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα στοιχεία της IRI, για την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου.

Κατηγορίες όπως τα φαρμακευτικά προϊόντα συνεχίζουν και την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου να εμφανίζουν υπερτετραπλάσιες πωλήσεις. Οι πωλήσεις συμπληρωμάτων διατροφής αυξήθηκαν κατά 267,4%, γαντιών +250,7%, αλεύρου +147%, οινοπνεύματος +139,3%, με 131,5% αναπτύχθηκαν οι πωλήσεις στα υγρά μαντηλάκια και 113,6% του γάλακτος σε σκόνη. Ωστόσο, το «καλάθι» των καταναλωτών ενώ συνεχίζει να γεμίζει με προϊόντα μακράς συντήρησης, όπως τα μακαρόνια, τα όσπρια και το ρύζι, «κάνει» χώρο επίσης για τα σνακς, τα κρουασάν, οι ζύμες, τα καλλυντικά αλλά και τα αλκοολούχα ποτά. Σημειώνεται ότι στις 340 κατηγορίες ταχυκίνητων προϊόντων που παρακολουθεί η IRI, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 16%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (6,1% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία),  45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (πτώση πωλήσεων σε αξία -2,7%) και 86 όλα τα άλλα (πτώση πωλήσεων σε αξία -1,9%).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου τζίρος εμφανίζει άνοδο 424,7%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 267% και τα γάντια με αύξηση 250%.

Πηγή:euro2day.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text