Ενστάσεις Κομισιόν για το έργο Πάφου - Πόλης Χρυσοχούς με προσωρινό ανάδοχο την Intrakat
Ενστάσεις για το οδικό έργο Πάφου - Πόλης Χρυσοχούς, συνολικού προϋπολογισμού 70 εκατ ευρώ, όπου προσωρινός μειοδότης αναδείχτηκε η Intrakat, εξέφρασε η Κομισόν.
Σε επίστολή της η Κομισιόν εκφράζει ενστάσεις για την για την έγκριση του αυτοκινητόδρομου Πάφου - Πόλης Χρυσοχούς για «επιτακτικούς λόγους υπέρτερου δημόσιου συμφέροντος» (Important Reasons of Overriding Public Interest – IROPI), που επικαλέστηκε η κυπριακή κυβέρνηση.
Όπως επισημαίνει η Κομισιόν δεν εξετάστηκαν εναλλακτικές λύσεις για αναβάθμιση του υφιστάμενου οδικού δικτύου. Επίσης σύμφωνα με τον κυπριακό τύπο, γίνεται λόγος για ανησυχίες σε σχέση με τις πρόνοιες της οδηγίας για τους οικοτόπους, ενώ παράλληλα γίνεται αναφορά και στη θέση του Γενικού Ελεγκτή ότι ο νέος αυτοκινητόδρομος δεν πληροί τα απαραίτητα κριτήρια οικονομικής βιωσιμότητας.
Να σημειωθεί ότι εναντίον της ανάδειξη της Intrakat ως προσωρινού μειοδότη για το έργο αυτό έχει προσφύγει στην Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών της Κύπρου, η κοινοπραξία ΑΒΑΞ Α. Ε. – CYBARCO CONTRACTING LTD.
Η προσφυγή, όπως εκτιμούν, θα έχει ως αποτέλεσμα στην καλύτερη περίπτωση να καθυστερήσει η διαδικασία υπογραφής των συμβολαίων για την έναρξη του έργου, ή να μπλοκάρει για μεγάλο χρονικό διάστημα όπως έγινε και για άλλα μεγάλα έργα. Για το ίδιο έργο είχαν προκηρυχθεί προσφορές και πριν από 16 χρόνια όμως μετά από μακρά διαδικασία στην Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών και στη συνέχεια με δικαστικά μέτρα μεταξύ των εταιριών ο διαγωνισμός τελικά ακυρώθηκε.
Υπενθυμίζεται ότι στο έργο αυτό η Ιntrakat έδωσε την χαμηλότερη προσφορά έναντι των άλλων σχημάτων (72,97 εκατ. ευρώ). Στο διαγωνισμό συμμετείχαν η Τέρνα, η AVAX και η ICM SpA.
Το έργο εντάσσεται στους στρατηγικούς σχεδιασμούς του κυπριακού Υπουργείου για βελτίωση του οδικού δικτύου.
Το προτεινόμενο έργο αφορά την μελέτη και κατασκευή (Design & Build) δρόμου δύο λωρίδων από την Αγία Μαρινούδα μέχρι το Στρουμπί, μήκους 15,5 χλμ., με προοπτική αναβάθμισής του σε αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων, ενώ το προκαταρκτικό κόστος του έργου υπολογίζεται σε 70 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ.
Ο συνολικός χρόνος μελέτης/κατασκευής θα είναι 3,5 χρόνια.
Ελένη Μπότα
Πηγή: www.bankingnews.gr
- Απόβλητα: ΤΕΡΝΑ vs ΗΛΕΚΤΩΡ – Μεσόγειος για τη μονάδα 242 εκατ. ευρώ στην Κ. Μακεδονία
- Mytilineos: Με «σφραγίδα» ΥΠΑΝ η ταχεία αδειοδότηση στρατηγικής επένδυσης σε φωτοβολταϊκά
- ΟΛΘ: Αύξηση όλων των επιδόσεων το 2023 - Προτεινόμενο μέρισμα €1,3/μετοχή
- Revoil: Στα 2,1 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2023 - Στα 844,44 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις
- Lamda Development: Ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας – Πότε ολοκληρώνονται τα έργα στο Ελληνικό
- Παπουτσάνης: Κλείνει νέες παραγγελίες και επεκτείνεται στην Αφρική
- Jumbo: Αλμα κερδοφορίας 21,88% το 2023 – Στα 303 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη
- LAMDA Development: Εμφάνιση κερδών, μετά από την αναπροσαρμογή της αξίας των ακινήτων - Η ασάφεια των οικονομικών μεγεθών
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- LAMDA Development: Εμφάνιση κερδών, μετά από την αναπροσαρμογή της αξίας των ακινήτων - Η ασάφεια των οικονομικών μεγεθών
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο