Επείγουσα ανάγκη για κρατική ενίσχυση έχει η Lufthansa
Επείγουσα ανάγκη για κρατική ενίσχυση έχει η Lufthansa, η οποία δεν είναι πλέον σε θέση να καλύψει τις χρηματοδοτικές της ανάγκες με δανεισμό απευθείας από τις αγορές.
Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η γερμανική αεροπορική εταιρία κατέγραψε κατά το α' τρίμηνο του έτους ζημιές ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενώ αναμένει ακόμη μεγαλύτερες απώλειες το β' τρίμηνο. Επιπλέον, αναφέρεται στην ανακοίνωση, η εταιρία «δεν θεωρεί πλέον ότι μπορεί να καλύψει τις κεφαλαιακές της ανάγκες με περαιτέρω άντληση πόρων από την αγορά».
Η Lufthansa βρίσκεται ήδη σε «εντατικές συνομιλίες» με τις κυβερνήσεις των χωρών που συνδέονται με τις εταιρίες του ομίλου της - Γερμανία, Αυστρία για την Austrian, Ελβετία για την Swiss, Βέλγιο για την Brussels - προκειμένου να εξασφαλίσει κρατική στήριξη και, όπως μετέδωσε το πρακτορείο ειδήσεων Reuters, αναμένει να λάβει την επόμενη εβδομάδα πακέτο στήριξης ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η βοήθεια θα περιλαμβάνει διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία, προκειμένου η εταιρία να διατηρήσει βραχυπρόθεσμα τη φερεγγυότητά της. Εκτός από εγγυήσεις, υπό συζήτηση είναι δάνεια, σιωπηλές συμμετοχές, αλλά και απευθείας κρατική συμμετοχή των χωρών που θα προσφέρουν οικονομική στήριξη.
Πριν από λίγες ημέρες ο επικεφαλής της Lufthansa Κάρστεν Σπορ δήλωσε ότι η εταιρία χάνει περίπου ένα εκατομμύριο ευρώ κάθε ώρα που περνάει και επισήμανε ότι το αποθεματικό των 4 δισεκατομμυρίων δεν αρκεί προκειμένου να διασωθεί, καθώς από 350.000 επιβάτες ημερησίως πριν από την κρίση, έφθασε να εξυπηρετεί σήμερα λιγότερους από 3.000.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Revoil: Υποχώρηση μεγεθών κατά το 2023 - Πρόβλεψη για μικρή θετική μεταβολή κατά το 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Revoil: Υποχώρηση μεγεθών κατά το 2023 - Πρόβλεψη για μικρή θετική μεταβολή κατά το 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο