Cosco: Μείωση 15,4% για το λιμάνι του Πειραιά εν μέσω πανδημίας
Του Μηνά Τσαμόπουλου
Η πανδημία του κορωνοϊού έπληξε την Cosco στον Πειραιά η οποία για πρώτη φορά είδε να μειώνεται η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων κατά 2,4%.
Τα στοιχεία αφορούν τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά- ΣΕΠ θυγατρική της Cosco Shipping Ports η οποία διαχειρίζεται τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ. Το α’ τρίμηνο του 2019 διακινήθηκαν 1.246.007 εμπορευματοκιβώτια και το 2020 1.215/875.
Τον Μάρτιο ειδικά η δραστηριότητα στο εμπορικό λιμάνι μειώθηκε κατά 15,4% ήταν στα 378.000 “κουτιά” σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Πριν από το ξέσπασμα του ιού στην Ευρώπη, ήτοι το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου ο Πειραιάς είχε άνοδο κατά 4,8%.
Το 2019 ο Πειραιάς ήταν πρώτο λιμάνι της Μεσογείου και τέταρτο στην Ευρώπη με πάνω από πέντε εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια μετά το Ρότερνταμ, την Αμβέρσα και το Αμβούργο.
Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως της πανδημίας ο Πειραιάς για να πλασαριστεί στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών εμπορικών λιμανιών θα πρέπει να κατασκευάσει και την προβλήτα IV για να αυξηθεί η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων. Τα τρία πρώτα λιμάνια έχουν 10 εκατ. και άνω εμπορευματοκιβώτια τον χρόνο. Η διαφορά είναι μεγάλη.
Πηγή: newmoney.gr
- Alpha Trust Ανδρομέδα: Εγκρίθηκε μέρισμα €0,30/μετοχή για τη χρήση 2023
- Lamda Development: Πώληση 5 οικοπέδων με 2.000 ευρώ/τ.μ. στο Ελληνικό
- ΟΠΑΠ: Έβδομη περίοδος εκτοκισμού Κοινού Ομολογιακού Δανείου
- Βιομηχανία: Συνωστισμός deal για «πράσινo» ρεύμα - «Λευκός καπνός» ΔΕΗ με Viohalco και ΤΙΤΑΝ
- Epsilon Net: Το πλάνο για τζίρο 150 εκατ. και η συνεργασία με την ΕΤΕ
- Jumbo: Ποια προϊόντα δεν θα μπουν ποτέ στα ράφια της αλυσίδας
- Ελλάκτωρ: Στα 85,2 εκατ. τα καθαρά κέρδη για το 2023
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο