Παράλληλο e-δίκτυο πωλήσεων από τη Γρ. Σαράντης
Της Αλεξάνδρας Γκίτση
Πολυεθνικές εταιρείες όπως η Procter & Gamble (P&G), η Nestle και η Unilever, έχουν δημιουργήσει διαδικτυακές υπηρεσίες προκειμένου να φθάσουν πιο κοντά στους καταναλωτές τους, σε μια προσπάθεια να έχουν σταθερή ροή εσόδων και μειωμένο κόστος διάθεσης. Η απευθείας πώληση δίνει τη δυνατότητα στους παραγωγούς να παρακάμπτουν τους λιανεμπόρους - μεσάζοντες, να αυξάνουν την κερδοφορία και να ελέγχουν καλύτερα την προώθηση, την τιμολόγηση και την εμπορία, αναφέρεται σε σχετικές μελέτες όπως αυτή της McKinsey.
Αυτά συμβαίνουν εδώ και αρκετό διάστημα στο εξωτερικό. Όχι όμως μόνο στο εξωτερικό. Η μια μετά την άλλη ελληνική εταιρεία παραγωγής ή και εμπορίας προϊόντων, δημιουργεί τη δική της ηλεκτρονική πλατφόρμα για να φθάσει πιο κοντά στους καταναλωτές της. Όπως η Γρ. Σαράντης που δημιούργησε το e-shop scarletbeauty.gr.
"Αποστολή μας είναι να κάνουμε τις πιο πολυτελείς μάρκες καλλυντικών προσιτές για κάθε καταναλωτή, δίνοντάς του την ευκαιρία να εξερευνήσει τον κόσμο της ομορφιάς χωρίς περιορισμούς”, λέει στο μήνυμα της η εταιρεία για το τι είναι το scarletbeauty που προσφέρει ειδικές προσφορές σε γνωστά brands όπως Estee Lauder, Clinique, Mac, La Mer, Tom Ford, Cartier, Bobbi Brown, Jo Malone London και άλλα.
Προϊόντα επιλεκτικής διανομής, δηλαδή αυτά που διατίθενται παραδοσιακά μέσω των καταστημάτων καλλυντικών, οι πωλήσεις των οποίων λόγω του lockdown έχουν μηδενίσει στα φυσικά καταστήματα. Εν αντιθέσει με τις πωλήσεις εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ όπου καταγράφουν σημαντική αύξηση. Σε ότι αφορά τα αντιηλιακά οι τοποθετήσεις των προϊόντων θα ξεκινήσουν, με καθυστέρηση ενάμιση μήνα, μέσα στον Μάιο. Την ίδια στιγμή ο όμιλος έχει εισέλθει στη "μάχη" της παραγωγής αντισηπτικών και αντιβακτηριδιακών προϊόντων.
Αναφορικά με την πορεία των πωλήσεων του το πρώτο τρίμηνο εμφάνισε αύξηση 25%, επίδοση η οποία σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο και CFO του ομίλου, κ. Κ. Ροζακέα, είναι "η υψηλότερη ιστορικά τα τελευταία 25 χρόνια". Ο ίδιος κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών ανέφερε πως το περιθώριο κέρδους EBITDA θα ξεπεράσει εκείνο του 2019 που ήταν στο 14,79%.
Η μέση αύξηση κατά 25% του τζίρου αφορά όλες τις κατηγορίες προϊόντων, πλην της επιλεκτικής λόγω του κλεισίματος των δικτύων καλλυντικών. Ωστόσο όπως είπε στην παρούσα φάση δεν υπάρχει "ορατότητα" για το μέλλον και την επίδοση του ομίλου στο σύνολο του 2020 δεδομένων των ειδικών συνθηκών λόγω της πανδημίας.
Εν τω μεταξύ, μέσω τηλεδιάσκεψης, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 7 Μαΐου η τακτική γενική συνέλευση της εταιρείας.
Πηγή: capital.gr
- Αύξηση εσόδων και θετικό καθαρό ταμείο για την Γενική Εμπορίου
- Μέρισμα 0,08 ευρώ από την Cenergy για το 2023: Ξεχώρισαν τα καλώδια
- Νίκος Βαρδινογιάννης: Υπεραξίες 120% σε μόλις 2,5 χρόνια
- Μουσικός Οίκος Νάκα: Αύξηση πωλήσεων και σταθερά κέρδη στο α’ εξάμηνο
- Βασιλάκης: Έρχονται νέες συνεργασίες μέχρι το τέλος του 2024 για την Autohellas
- Briq: Αύξηση κατά 14% των εσόδων από ενοίκια το 2023 - Στα €6,9 εκατ. τα προσαρμοσμένα EBITDA
- Πόλεμος ΟΤΕ με ΔΕΗ για τα δίκτυα οπτικών ινών
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο