Maersk: Πώς θα αντισταθμίσει την κάμψη του εμπορίου
Μεγάλη πτώση των όγκων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για το 2020 βλέπει η Maersk. Στο πλαίσιο αυτό σκοπεύει να βάλει εκτός υπηρεσίας αρκετά πλοία για να αποτρέψει μία βουτιά στους ναύλους, αλλά και προωθεί μία νέα υπηρεσία μεταφοράς μικρών πακέτων. Και τούτο γιατί πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Amazon, ζητούν περισσότερες και ταχύτερες παραδόσεις μέσω της θαλάσσιας οδού.
Η εταιρεία, η οποία πέτυχε αύξηση ύψους 23% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου 2020, αναμένει ότι η παγκόσμια ζήτηση εμπορευματοκιβωτίων θα συρρικνωθεί φέτος, αναθεωρώντας την προηγούμενη εκτίμησή της που έδειχνε αύξηση μεταξύ 1% και 3%.
«Καθώς η παγκόσμια ζήτηση συνεχίζει να επηρεάζεται αρνητικά αναμένουμε ότι οι όγκοι φορτίων κατά το δεύτερο τρίμηνο θα μειωθούν σε όλον τον κλάδο, πιθανώς έως και 20% με 25%» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk Soren Skou.
Η Maersk, η οποία μεταφέρει σχεδόν το 20% των εμπορευματοκιβωτίων, είχε δέσει σχεδόν το 10% της χωρητικότητας του στόλου της από τα τέλη Μαρτίου.
Σκοπεύει μάλιστα να βγάλει ακόμα περισσότερα πλοία εκτός υπηρεσίας για να αντισταθμίσει την επιβράδυνση του εμπορίου και να αποτρέψει τη μείωση των ναύλων. Η μείωση των λιανικών πωλήσεων και της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν οι κύριοι λόγοι για τη μείωση της ζήτησης για εμπορευματικές μεταφορές εμπορευμάτων, δήλωσε ο Skou. «Πολλοί από τους μεγάλους πελάτες μας είναι λιανοπωλητές ή προμηθευτές λιανοπωλητών, οπότε φυσικά αυτό μας πλήττει» δήλωσε ο Σκου.
Πάντως άλλοι πελάτες της Maersk, όπως η Amazon αυξάνουν τον όγκο των πωλήσεών τους και ζητούν ακόμη γρηγορότερες παραδόσεις. Για να καλύψει τη ζήτηση για αποστολές ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες επηρεάστηκαν από τη διακοπή της εμπορικής εναέριας κυκλοφορίας, η Maersk ξεκίνησε μια νέα υπηρεσία όπου φορτώνει μικρά πακέτα σε ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Κίνα και τα αποστέλλει στο Λος Άντζελες για περαιτέρω διανομή. Η Maersk ανέφερε τα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και αποσβέσεων (EBITDA) στα 1,52 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδά της έφτασαν τα 9,57 δισ. δολ. έναντι των προβλέψεων 9,59 δισ. δολ
Διαβαστε και το δελτιο της Mersk εδώ
Πηγή: naftemporiki.gr
- Fed: Η μεγάλη ανατροπή – Δεν αποκλείει ακόμη και αύξηση επιτοκίου η Wall Street
- Λαγκάρντ: Ευρώπη και ΗΠΑ δεν πρέπει να εμπλακούν σε «κούρσα» επιδοτήσεων
- Ο «χρησμός» της S&P και οι επόμενες αξιολογήσεις
- AVE: Στο 28,88% αυξήθηκε το ποσοστό της Doson Investment
- FED (Beige Book): Αναιμική η ανάπτυξη της οικονομίας - "Φρένο" στη μείωση του πληθωρισμού
- Κίνα: Οι ΗΠΑ κατηγορούν εμάς για τα δικά τους προβλήματα
- Βρετανία: Ο πληθωρισμός επιβραδύνθηκε λιγότερο από το αναμενόμενο στο 3,2% τον Μάρτιο
- Revoil: Υποχώρηση μεγεθών κατά το 2023 - Πρόβλεψη για μικρή θετική μεταβολή κατά το 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Revoil: Υποχώρηση μεγεθών κατά το 2023 - Πρόβλεψη για μικρή θετική μεταβολή κατά το 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο