Ελληνικό 1 στα 3 δεξαμενόπλοια αποθήκευσης αργού
Του Λάμπρου Καραγεώργου
Το 6% του αριθμού των δεξαμενόπλοιων και το 5,36% της μεταφορικής ικανότητας αποτελούν τα δεξαμενόπλοια που χρησιμοποιούνται ως πλωτές δεξαμενές αποθήκευσης αργού πετρελαίου, σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάστηκε η Vessels Value για λογαριασμό της «Ναυτεμπορικής». Εξ αυτών ένα σημαντικό μέρος το 31,9% σε αριθμό πλοίων και το 31,3% σε μεταφορική ικανότητα ανήκουν σε Έλληνες εφοπλιστές. Ένα στα τρία δεξαμενόπλοια αποθήκευσης αργού ανήκει σε ελληνικά ναυτιλιακά συμφέροντα.
Ειδικότερα σύμφωνα με τα στοιχεία της Vessels Value τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού που είναι σε λειτουργία ανέρχονται σε 2.064 συνολικής μεταφορικής ικανότητας 412.609.300 dwt. Εξ αυτών ως πλωτές αποθήκες εμφανίζονται να έχουν ναυλωθεί 119 δεξαμενόπλοια συνολικής μεταφορικής ικανότητας 22.117.900 dwt, ήτοι το 6% του διεθνούς στόλου. Τα υπόλοιπα 1.945 δεξαμενόπλοια μεταφορικής ικανότητας 390.491.400 dwt είναι σε λειτουργία. Ως αποθήκες θεωρούνται τα δεξαμενόπλοια που βρίσκονται έμφορτα και αμετακίνητα για ένα διάστημα τουλάχιστον δέκα ημερών.
Αναφορικά τώρα με τη συμμετοχή των Ελλήνων εφοπλιστών η Vessels Value υπολογίζει ο ελληνόκτητος στόλος δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού ανέρχεται σε 637 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 119.108.500 dwt . Εξ αυτών εν λειτουργία είναι 599 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 112.185.500 dwt και ως αποθήκες έχουν ναυλωθεί 38 δεξαμενόπλοια συνολικής μεταφορικής ικανότητας 6.923.000 dwt.
Πηγή: naftemporiki.gr
- Άσχημο ξεκίνημα έτους στα σούπερ μάρκετ, μόνο 2,3% η αύξηση των πωλήσεων
- Στα 17,56 δισ. οι δαπάνες για την υγεία – Πληρώνουμε 5,9 δισ. από την τσέπη μας
- Πρωταθλήτρια Ευρώπης για το 2023 η Ελλάδα στην αύξηση του πραγματικού κατά κεφαλήν ΑΕΠ
- Ρεκόρ στις μεταβιβάσεις ακινήτων παρά την άνοδο των τιμών στην κτηματαγορά
- BofA: Η Ελλάδα μπαίνει πλέον σε φάση μη θεαματικής αναπτυξιακής δυναμικής – Τα "ατού" της οικονομίας, οι προκλήσεις και οι κίνδυνοι
- Προϋπολογισμός: Στα 13,8 δισ. τα έσοδα το πρώτο δίμηνο του 2023
- «Πέφτουν» οι υπογραφές για την Εγνατία: 1,4 δισ. στο Δημόσιο – Τι θα γίνει με τα διόδια
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο