«Έκρηξη» ηλεκτρονικού εμπορίου, αύξηση 129% στις καταχωρήσεις domain
Η μεγάλη άνοδος σε κατοχυρώσεις domain για e-shop καταγράφει απόλυτα τον παλμό του εμπορίου στη χώρα μας, αλλά και τις αλλαγές που θα έρθουν στον κλάδο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Papaki, εντοπίζεται γενική αύξηση στις κατοχυρώσεις των domain names στο τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2019. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία για τα domain που χρησιμοποιούνται κυρίως στο e-commerce, όπως το .shop (αύξηση +93.6%) και το .store (αύξηση +129%). Φαίνεται ξεκάθαρα λοιπόν ότι πολλές επιχειρήσεις που μέχρι τώρα διέθεταν μόνο φυσική παρουσία ή μία απλή ιστοσελίδα, αναζήτησαν λύσεις – εν μέσω πανδημίας – με στόχο και τη δημιουργία e-shop, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία τους.
Πώς ένα e-shop θωρακίζει μία επιχείρηση;
Η πανδημία του Covid-19 δεν επηρέασε όλες τις επιχειρήσεις το ίδιο. Αυτές που διέθεταν ή δημιούργησαν e-shop φαίνεται πως ευνοήθηκαν, λόγω της αυξημένης κίνησης στο e-commerce, μία καταναλωτική συνήθεια που φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει.
Επιπλέον, τα καταστήματα που διαθέτουν ένα εύχρηστο και λειτουργικό e-shop αυτομάτως αποκτούν μία σειρά πλεονεκτημάτων έναντι του ανταγωνισμού. Το κυριότερο είναι πως πλέον υπάρχουν δύο κανάλια πώλησης (φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα), που σημαίνει μεγαλύτερη ευελιξία και δυνητικά περισσότερους πελάτες.
Επομένως, η δημιουργία ενός αξιόπιστου και λειτουργικού e-shop, θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για όλες τις επιχειρήσεις του εμπορίου, ώστε να είναι θωρακισμένες για ενδεχόμενη επιστροφή σε lockdown αλλά και να δώσει ώθηση στην κάλυψη των ζημιών που δημιουργήθηκαν το τελευταίο διάστημα. Όπως δήλωσε ο Γιώργος Παπαδουράκης, Head of Customer Service Quality του Papaki: «Υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα και ενδιαφέρον στα κανάλια επικοινωνίας μας σχετικά με το πώς να ξεκινήσει κάποιος την online παρουσία του και ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία e-shop. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπάρχει και στο κομμάτι του e-learning, στο πώς στήνεται μια αντίστοιχη πλατφόρμα, τι χρειάζεται κλπ.»
Πηγή: businessdaily.gr
- Άσχημο ξεκίνημα έτους στα σούπερ μάρκετ, μόνο 2,3% η αύξηση των πωλήσεων
- Στα 17,56 δισ. οι δαπάνες για την υγεία – Πληρώνουμε 5,9 δισ. από την τσέπη μας
- Πρωταθλήτρια Ευρώπης για το 2023 η Ελλάδα στην αύξηση του πραγματικού κατά κεφαλήν ΑΕΠ
- Ρεκόρ στις μεταβιβάσεις ακινήτων παρά την άνοδο των τιμών στην κτηματαγορά
- BofA: Η Ελλάδα μπαίνει πλέον σε φάση μη θεαματικής αναπτυξιακής δυναμικής – Τα "ατού" της οικονομίας, οι προκλήσεις και οι κίνδυνοι
- Προϋπολογισμός: Στα 13,8 δισ. τα έσοδα το πρώτο δίμηνο του 2023
- «Πέφτουν» οι υπογραφές για την Εγνατία: 1,4 δισ. στο Δημόσιο – Τι θα γίνει με τα διόδια
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο