Αρχική | Εταιρίες | WIND Ελλάς: Έσοδα 125,6 εκατ. ευρώ το Α' 3μηνο

WIND Ελλάς: Έσοδα 125,6 εκατ. ευρώ το Α' 3μηνο

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
WIND Ελλάς: Έσοδα 125,6 εκατ. ευρώ το Α' 3μηνο

Σε τροχιά ανάπτυξης, για 17ο συνεχόμενο τρίμηνο, εμφανίστηκε η WIND Ελλάς κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2020, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα Α' τριμήνου που ανακοίνωσε σήμερα. Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες της εταιρείας κινήθηκαν ανοδικά, 4,1% ετησίως, στα € 125,6 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 1,9% ετησίως, στα € 32,3 εκατ.

Ειδικότερα, οι κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις Α’ τριμήνου 2020 της WIND Ελλάς είχαν ως εξής:

Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 4,1% στα € 125,6 εκατ., οι συνολικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν στα € 20,4 εκατ. ενώ καταγράφηκε αύξηση  +66% ετησίως στην κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής, με το 85% να γίνεται μέσω δικτύου 4G και οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας ανήλθαν σε 638.500 συνολικά, καταγράφοντας αύξηση +3,1% ετησίως.

Τέλος, τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση στα 236.700

Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 70.300 στο τέλος Μαρτίου, μετρώντας 5.000 νέους στο πρώτο τρίμηνο του 2020.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών.

«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020.

Η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο. Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία», σχολίασε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Στρατηγική εστίαση της WIND και για το 2020 αποτελεί η εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Η Εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.


Πηγή: ΑΜΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text