Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Το success story της ΚΡΙ ΚΡΙ και οι διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης μέσα στην κρίση ​

Το success story της ΚΡΙ ΚΡΙ και οι διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης μέσα στην κρίση ​

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Το success story της ΚΡΙ ΚΡΙ και οι διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης μέσα στην κρίση ​

Με διψήφια ανάπτυξη σε όλα τα μεγέθη εκτιμάται ότι ολοκληρώθηκε η χρήση του 2020 για τη Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ, η οποία με πολιορκητικό κριό το γιαούρτι επελαύνει σε 34 χώρες, με τις εξαγωγές να αποτελούν ήδη το 42% των πωλήσεων. 

Στόχος της διοίκησης της σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα  Σύμβουλο της ΚΡΙ ΚΡΙ Παναγιώτη Τσινάβο είναι η περαιτέρω ανάπτυξη τόσο στην Ελλάδα όσο και στις αγορές του εξωτερικού με νέα καινοτόμα προϊόντα, ενίσχυση των υπαρχουσών συνεργασιών με μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου αλλά και η επίτευξη νέων στρατηγικών συνεργασιών. 

Ο ίδιος τονίζει ότι το άνοιγμα στα νέα προϊόντα θα γίνει με προσεκτικά βήματα,  θα έχει κύρια βάση τα γαλακτοκομικά, ενώ θα ποντάρει στο εξαιρετικό όνομα της εταιρείας διεθνώς, αλλά και την ολοένα αυξανόμενη τάση για στροφή στην υγιεινή διατροφή. 

Αναφερόμενος δε στην πορεία της προηγούμενης χρονιάς επισημαίνει ότι αν και το παγωτό έχασε σημαντικό κομμάτι των εσόδων από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, ειδικά στο τουριστικό κομμάτι, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια, καθώς προωθήθηκαν μέσω των σουπερμάρκετ οι οικογενειακές συσκευασίες. 

Η τάση που επικράτησε για κατανάλωση στο σπίτι και η στροφή των καταναλωτών σε υγιεινά και ελληνικά προϊόντα μέσα από τις οργανωμένες αλυσίδες λιανεμπορίου ανέδειξαν τον τομέα των γαλακτοκομικών προϊόντων ως έναν ιδιαίτερα ανθεκτικό κλάδο μιας και εντάσσεται στα βασικά είδη διατροφής. 

Η ΚΡΙ ΚΡΙ, έχοντας επενδύσει την τελευταία πενταετία περί τα 40 εκατ. ευρώ στην αύξηση της παραγωγής, τη μείωση κόστους και την δημιουργία νέων προϊόντων είναι πλέον 2η στην κατάταξη στην Ελλάδα σε μερίδιο αγοράς στο γιαούρτι το οποίο διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, ενώ και στο παγωτό διατηρεί επίσης την  2η θέση με μερίδιο 14,9%, όντας η μοναδική εταιρεία με παραγωγή στην Ελλάδα. 

Το γιαούρτι κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο επί των πωλήσεων σε ποσοστό 75%, ενώ παράλληλα, η εταιρεία έχει και το 80% του γιαουρτιού στα ιδιωτικής ετικέτας, άρα το συνολικό της μερίδιο στην αγορά ξεπερνά το 25%. Ωστόσο η διοίκηση της εταιρείας δεν υποτιμά σε καμία περίπτωση τις δυνατότητες του παγωτού, όπου πρόσφατα το frozen yogurt  είχε μεγάλη επιτυχία και στην αγορά της Ιταλίας, αποδεικνύοντας  ότι το παγωτό κρύβει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. 

Όντας φανερά εξωστρεφής και με παρουσία σε 34 χώρες, η εταιρεία έφτασε στο τέλος τους 2020 να εξάγει το 42% των προϊόντων της, όταν  το 2015 οι εξαγωγές ήταν στο 18%, το 2016  στο 24%, το 2017 στο 33%, και το 2018 στο 36% . 

Στόχος είναι μέσω των κινήσεων ενδυνάμωσης αλλά και του ανοίγματος νέων αγορών το ποσοστό αυτό να ξεπεράσει το 50% με έμφαση στην ενδυνάμωση στην Ευρωπαϊκή αγορά και ιδιαίτερα στις Σκανδιναβικές χώρες όπου παρουσιάζεται μεγάλη δυναμική. 

Και αυτό γιατί η ανάπτυξη των πωλήσεων στο εξωτερικό είναι πολύ σημαντική με την Ιταλία και την Αγγλία να αποτελούν τις καλύτερες αγορές της. Η δε Αγγλία είναι η πιο δυνατή αγορά για την ΚΡΙ ΚΡΙ, η οποία έχει μεγάλη δυναμική ακόμη και η εταιρεία διατηρεί την αισιοδοξία της λόγω του ήπιου χωρίς δασμούς Brexit. 

Όσον αφορά στις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας με βάση τις δημοσιευμένες καταστάσεις εννεαμήνου, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 102,75 εκ. ευρώ  έναντι 92,94 εκατ. το 2019 αυξημένος κατά 10,6% και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 18,52 εκατ., έναντι 17,29 εκ. το εννιάμηνο 2019. 

 

 

Αντιόπη Σχοινά

Πηγή: liberal.gr

 

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text